Thrinduil Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei! Jeg har prøvd å slutte å snuse i et par uker nå, men det har funket relativt dårlig. Er det noen som har noen bra tips for hvordan en kan slutte? Takker for svar! Lenke til kommentar
lilko Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dropp snusen og tygg masse tyggis. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg slutta for ca 8 måneder siden, og opplevde det ikke som veldig vanskelig. Bare vær streng med deg selv, og ikke snus. Vil du så går det! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg slutta for ca 8 måneder siden, og opplevde det ikke som veldig vanskelig. Bare vær streng med deg selv, og ikke snus. Vil du så går det! jeg slutta i 2 uker, spiste knott istedet hehe.. Men tror du bør gå for tyggegummi eller kjærligheter eller noe.Et eller annet å ha i munnen istedenfor liksom. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg slutta for ca 8 måneder siden, og opplevde det ikke som veldig vanskelig. Bare vær streng med deg selv, og ikke snus. Vil du så går det! jeg slutta i 2 uker, spiste knott istedet hehe.. Men tror du bør gå for tyggegummi eller kjærligheter eller noe.Et eller annet å ha i munnen istedenfor liksom. "edit" glemte å si at etter de 2 ukene snusa jeg dobbelt så mye som vanlig de 2 neste. For meg tror jeg den eneste måten å slutte på er å stryke med hehe Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Holder på med dette selv.. Nikotin tyggis funker knall Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg slutta for ca 8 måneder siden, og opplevde det ikke som veldig vanskelig. Bare vær streng med deg selv, og ikke snus. Vil du så går det! jeg slutta i 2 uker, spiste knott istedet hehe.. Men tror du bør gå for tyggegummi eller kjærligheter eller noe.Et eller annet å ha i munnen istedenfor liksom. Tror nok det dere to sa, er det som vil fungere best. Tusen takk for svar alle Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Begynn å røyk Neida, jeg ville prøvd å trappe ned. Bare noen par snus i dagen, til ingen Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tving deg selv til å ikke kjøpe snus Og trapp ned på dosene, hvis du "bommer" av folk Tyggis funker knall også! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du kan vel også ta med bilder av deg selv til alle butikker i området og der du kjøper snus og si at denne personen aldri skal kjøpe snus der mer Lenke til kommentar
Camellia Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Da jeg sluttet å røyke var den eneste metoden som funket å bestemme meg for at jeg ikke gadd mer og slutte på dagen. Substitutter funket dårlig for meg, og nedtrapping var som å rive et plaster av saaaaakte istedenfor å bare takle abstinensen head-on. Dessuten førte nedtrapping meg til å sette mer pris på de få gangene om dagen jeg kunne røyke. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hva med oss som røyker og snuser da? lost case? bestille tredressen med en gang? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hva med oss som røyker og snuser da? lost case? bestille tredressen med en gang? Evnt begynne med noe hardere enn det igjen.. Du tenker sikkert ikke så mye på snus og røyk hvis du feks begynner med heroin. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ifølge Hvor mange brystvorter har Bush? greide Charles Darwin å slutte å snuse ved å oppbevare snusen i kjelleren, og nøkkelen til kjelleren på loftet (eller omvendt). Daniel Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ifølge Hvor mange brystvorter har Bush? greide Charles Darwin å slutte å snuse ved å oppbevare snusen i kjelleren, og nøkkelen til kjelleren på loftet (eller omvendt). Daniel Genialt! Da slipper man å tenke "å herregud, jeg kan ikke snuse fordi jeg ikke har", men man gidder til slutt ikke å gå så langt for å hente en snus.. Det må jeg prøve! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Om hele deg er fast bestemt på å slutte med snus, så er det vel igrunn bare en ting å gjøre: slutte. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Triks for å slutte med snus, finn en pakke med den sterkeste snusen du finner og spis hele pakken, du vil ikke klare konsistensen etter det Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Triks for å slutte med snus, finn en pakke med den sterkeste snusen du finner og spis hele pakken, du vil ikke klare konsistensen etter det Eller man kan slå ut alle tenna, tror snusen vil slite litt med å sitte ordentlig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå