Gjest Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 PC-en min finner ikke mitt 4 GB MicroSDHC kort, class 4. Har prøvd med 2 forskjellige adaptere og 2 forskjellige minnekortlesere, men finner ingenting. Nintendo DS-en min finner kortet fint. Noen få ganger (Merk: få ganger) finner familiens bærbare PC kortet. Men på langt nær alltid. Noen idéer? Kunne gjerne tenke meg å ha lett adgang til kortet uten å måtte styre på og prøve på nytt og på nytt på den bærbare. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 PC-en min finner ikke mitt 4 GB MicroSDHC kort, class 4. Har prøvd med 2 forskjellige adaptere og 2 forskjellige minnekortlesere, men finner ingenting. Nintendo DS-en min finner kortet fint. Noen få ganger (Merk: få ganger) finner familiens bærbare PC kortet. Men på langt nær alltid. Noen idéer? Kunne gjerne tenke meg å ha lett adgang til kortet uten å måtte styre på og prøve på nytt og på nytt på den bærbare. Har du SDHC-kompatibel minnekortleser? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) PC-en min finner ikke mitt 4 GB MicroSDHC kort, class 4. Har prøvd med 2 forskjellige adaptere og 2 forskjellige minnekortlesere, men finner ingenting. Nintendo DS-en min finner kortet fint. Noen få ganger (Merk: få ganger) finner familiens bærbare PC kortet. Men på langt nær alltid. Noen idéer? Kunne gjerne tenke meg å ha lett adgang til kortet uten å måtte styre på og prøve på nytt og på nytt på den bærbare. Har du SDHC-kompatibel minnekortleser? Vet ikke. Her er kortet mitt: http://dealextreme.com/details.dx/sku.11241 Tenkte jeg kunne kjøpe en sånn? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7092 Men hvordan ser jeg om den er SDHC kompatibel? Endret 10. februar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det skal stå tydelig spesifisert, som her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå