Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC finner ikke 4 GB MicroSDHC kort

Gjest

Anbefalte innlegg

PC-en min finner ikke mitt 4 GB MicroSDHC kort, class 4. Har prøvd med 2 forskjellige adaptere og 2 forskjellige minnekortlesere, men finner ingenting. Nintendo DS-en min finner kortet fint. Noen få ganger (Merk: få ganger) finner familiens bærbare PC kortet. Men på langt nær alltid. Noen idéer? Kunne gjerne tenke meg å ha lett adgang til kortet uten å måtte styre på og prøve på nytt og på nytt på den bærbare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PC-en min finner ikke mitt 4 GB MicroSDHC kort, class 4. Har prøvd med 2 forskjellige adaptere og 2 forskjellige minnekortlesere, men finner ingenting. Nintendo DS-en min finner kortet fint. Noen få ganger (Merk: få ganger) finner familiens bærbare PC kortet. Men på langt nær alltid. Noen idéer? Kunne gjerne tenke meg å ha lett adgang til kortet uten å måtte styre på og prøve på nytt og på nytt på den bærbare.

Har du SDHC-kompatibel minnekortleser?

Lenke til kommentar

Har du SDHC-kompatibel minnekortleser?

Vet ikke.

Her er kortet mitt: http://dealextreme.com/details.dx/sku.11241

Tenkte jeg kunne kjøpe en sånn? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7092

Men hvordan ser jeg om den er SDHC kompatibel?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...