SRD Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Før hadde jeg Netcom Young Talk, men rett før jul bestemte jeg meg for å bytte abonnement til Onecall og de nye abonnementet ble aktivert i Januar. Så jeg trodde at siste regningen fra Netcom skulle være den jeg fikk i Januar, men nå har jeg fått en til. Jeg har sendt mail til Netcom, men de svarer ikke. Youngtalk er jo et abonnement der en forhåndsbetaler (etter det jeg har forstått), og nå har jeg altså fått en regning til på 235 kr. Der 200 kr er for påfylling av ringetid, og 35 for fakturagebyr. Noen som vet? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tror det er likt hos Netcom som hos Telenor, da betaler du etterskuddsvis. Dvs at den fakturaen du nå har fått er for de 200kr som ble fyllt på den 1 Januar Du kan nok se på fakturaen om det står 010109 eller noe slikt under dato\periode. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 I tillegg har Netcom svært god kundeservice, så de svarer kjapt på telefonen om du ringer 05050 ... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har sikkert porteringa ikke gått over før de har satt inn et nytt beløp med ringetid til deg. Står vel på regninga hvilken periode det gjelder for. Hører ofte kunder klager over dette her, da de iblant har hatt f.eks 1 - 2 dager hvor de har hatt muligheten til og bruke de siste 200 kronene før de blir portert til annen operatør. Dumt, men sånn er det desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå