Gå til innhold

Netcom fortsetter å sende regninger etter jeg har byttet abonnement


Anbefalte innlegg

Før hadde jeg Netcom Young Talk, men rett før jul bestemte jeg meg for å bytte abonnement til Onecall og de nye abonnementet ble aktivert i Januar. Så jeg trodde at siste regningen fra Netcom skulle være den jeg fikk i Januar, men nå har jeg fått en til. Jeg har sendt mail til Netcom, men de svarer ikke.

 

Youngtalk er jo et abonnement der en forhåndsbetaler (etter det jeg har forstått), og nå har jeg altså fått en regning til på 235 kr. Der 200 kr er for påfylling av ringetid, og 35 for fakturagebyr.

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sikkert porteringa ikke gått over før de har satt inn et nytt beløp med ringetid til deg. Står vel på regninga hvilken periode det gjelder for. Hører ofte kunder klager over dette her, da de iblant har hatt f.eks 1 - 2 dager hvor de har hatt muligheten til og bruke de siste 200 kronene før de blir portert til annen operatør.

 

Dumt, men sånn er det desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...