TGB Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Da klarte endelig FotoVideo få tak i PhotoFlex LiteDome Q39 Softbox Medium (61x82x43). Måtte i tillegg ha adapter og adapterring. Ser veldig bra ut - skal eksperimentere litt de nærmeste dagene og gi beskjed om hvordan denne fungerer i praksis. Den er SVÆR! Har forøvrig mens jeg har ventet også kjøpt 2 Photoflex LiteDome Q39 Softbox x-small. Fungerer også utmerket. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Vurdere en softboks jeg også. Trenger ikke en så stor som du,så har kikket litt på Tristar sin. Skal være lett og fold ut og montere på blitsen. Er det noen som har prøvd disse fysisk og kan gi en uttalelse angående den ? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Hvorfor ikke denne? Litt større enn den du viste til (tror jeg), men absolutt alt man trenger følger med. Photoflex virker forøvrig veldig bra kvalitetsmessig og ytelsesmessig. Anbefales. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Photoflex Q39 Softbox Medium kan anbefales, skal benytte den på et lite oppdrag i helga - får gjort litt mer reelle tester da (mer eksperimentering så langt). Men første inntrykket så langt er at Photoflex med denne softboxen virkelig leverer varene. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Interfoto har Lastolite som har mange fete lysløsninger, og det samme har kaffebrus.com Har liten erfaring med ulike størrelser dessverre, men bruker selv 60x60 cm Ezybox x 2 og 70 cm Triflip 8.1 reflektor hvis jeg husker betegnelsen på sistnevnte riktig Lenke til kommentar
TGB Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 ref C₈H₁₀N₄O₂, litt størrelse skader aldri for mykt lys Takk nok engang C₈H₁₀N₄O₂ for å ha ledet meg på rett sti rundt jungelen av softboxer som eksisterer på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå