mirakeke Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Topic sier alt. Lurer på hvilken av disse prossesorene jeg burde gå får til en gaming pc. Hvilken av disse 2 klokker best og gir best ytelse i spill? Noen som har erfaringer med varme utvikling / overclocking? målet er og clocke til 3,8 ghz / 4 ghz! Takker får svar! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Intel hvis du skal spille. De klokker vel ca. like langt, men Intel yter mer per klokkesyklus - derfor vil det nok være bedre til spilling både i uklokket og i overklokket tilstand. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg sier AMD hvis du skal spille, på tester har Phenom II utmerket seg med høyere minimum FPS enn Intel. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 AMD er faktisk en generasjon forran Intel, så jeg henger også med AMD. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 AMD er faktisk en generasjon forran Intel, så jeg henger også med AMD. I hva? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Topic sier alt. Lurer på hvilken av disse prossesorene jeg burde gå får til en gaming pc. Hvilken av disse 2 klokker best og gir best ytelse i spill? Noen som har erfaringer med varme utvikling / overclocking? målet er og clocke til 3,8 ghz / 4 ghz! Takker får svar! Antar du skal ha flere komponenter, alternativt har noen fra før? Regner også med at du har en gitt sum å bruke på gamingpckjøpet? De to prosessorene yter ganske likt, du vil nok ikke merke forskjell fra den ene til den andre. Skal pc'n bare brukes til gaming? Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg sier AMD hvis du skal spille, på tester har Phenom II utmerket seg med høyere minimum FPS enn Intel. vell... AMD kommer med 45nm teknikk nå i år, hvor intel har 45nm for lenge siden, og er på vei mor 32nm. Intel har også i7 prosessorne, som har 3 kanals minne, som er ganske mye hetigere enn 2 kanals. Vil si intel er 1 generasjon forran jeg men.. AMD var kansje 3 månder før nvidia med 4870x2 kortet sitt, men det er slått nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå