Nilsen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei! Jeg jobber for tiden med en liten film, og planen var å bruke kartutsnitt fra Google Earth. Finnes det noen måte å "ta opp" sekvenser i Google Earth? Jeg har sett dette flere ganger på andre filmer, både fra hollywood og private saker, men jeg har ikke funnet ut hvordan det gjøres. Noen som vet? :-) For de som måtte lure, så er dette ikke relatert til tek-nettverket, det er snakk om et privat opplegg. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du kan ta opp det som skjer på skjermen med eit program for skjermopptak, tilsvarande Fraps for spel. Camstudio er eit greit program, fleire finn du her. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Takk takk :-) Lenke til kommentar
berland Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Husk å sjekke lisensen til Google Earth, det kan godt være det gjelder noen betingelser for hva du kan bruke et slikt opptak til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå