Fraction Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Har hatt linjen i 5 dager nå og er ikke fornøyd. Linjen kobbler seg ned i tide og utide. (dsl lampen begynner å blinke). Dette var ikke et problem med min 2mbit adsl linje fra NGT, denne var 100% stabil og eneste gangen jeg fikk noen problemer var når NGT mente jeg ikke hadde betalt en regning. Er det noen andre som sliter med samme problem på ngt linjer? Før hadde jeg en Cisco 677i nå har jeg Netopia 4553. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Synd å høre. Jeg vurderer selv SHDSL 2.3 eller ADSL 2.0 fra NextGentel. Hvilke grunner hadde du forresten for å gå over til SHDSL? Jeg syns ADSL blir vel tregt (download) med mye upload-aktivitet. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Har ikke noe med ADSL eller SHDSL å gjøre..... Tilfeldigheter ? Hva med å ta opp dette med dem som har mulighet til å gjøre noe med det ? > NGT ! Jeg har SHDSL (NGT) og linja er 100% stabil.... Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Har shdsl fra nextgentel på jobben, og rundt 6-7 om morgenen så mister jeg kontakt med internett i noen sekunder. Virker som de reseter noe på det tidspunktet. Utenom det så har linjen vært 100% stabil nå de siste 8 mnd'ene vi har hatt den. Lenke til kommentar
Fraction Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 ok takker for svarene. Har vært kjempe fornøyd med adsl linjen jeg hadde fra dem men shdsl'en går som sakt ned flere ganger i løpet av dagen. Får ta kontakt med dem på tirsdag og høre om det er noe de kan gjøre for meg. Lenke til kommentar
Fraction Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Og nøyaktig klokken 13:13 skjedde det igjen.... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Og nøyaktig klokken 13:13 skjedde det igjen.... Før en logg over linja, det er alltid greit og kunne ha noe håndfast og klage med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå