bjajoh Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Supert med en retro artikkel... Håper dere kommer til å ha ett fast innslag med retro spillkonsoller Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ahh....Har fortsatt både NES og SNES maskinen stående under tven sammen med sine tre kompiser fra Sony Lenke til kommentar
forderva Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 "Har en Sega Master System II. Har aldri trengt noe mer fancy konsoll enn den. Har Super Space Invaders II, Sonic The Hedgehog, ---||---: Chaos, Wimbeldon og såklart det integrerte, Alex the Kid <3" Sølte cola i min gamle SEGA. Skadene var så alvorlige at maskinen aldri kom seg igjen. Minnes fortsatt den dagen jeg knuste gjennom Alex The Kid uten å miste et liv og vant alle stein, saks, papir-duellene. Store store øyeblikk for en liten gutt! Fin artikkel btw! Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ah. Jeg kan allerede se artikler om klassikere i 2011... Uansett... Er det snakk om klassikere som er kun konsollbasert, eller? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Samme her, spiller mye mer nes og snes enn de nyere konsollene. De to klart beste konsollene noensinne, og selvsagt var de fra nintendo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg