vikingkylling Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Pløyde nettopp gjennom Castlevania: Portrait of Ruin og elsket det hele veien, så jeg vil gjerne ha et nytt. Men bør jeg ta DoS eller OoE først? Begge to ser interessante ut, men begge har fordeler og ulemper. Takk for tips. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har ikke testes OoE, Men har spilt DoS en god del for et par år siden, og da var det et av de kuleste DS spillene jeg hadde spilt. Men spillene ligner sikkert litt på hverandre uansett. Jeg hadde planer om PoR, og det høres ut som du anbefaler det iallefall:) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Takk for tips. Det jeg liker med OoE er at man ikke bare har slottet denne gangen, men får utforske ganske mye utenom også. Dessuten har vi ikke bare en kvinnelig helt, men hun har ikke pisk engang. Funker det kan det gjøre serien enda bedre og la den føles "ny". Funker det ikke kan det ødelegge alt... Trodde jeg var gjennom PoR, men tok heldigvis feil, på et vis. Kort sagt kom jeg til to bosser, drepte dem og fikk se sluttsekvensen. Morsomt nok kan man redde bossene i stedet for å drepe dem og åpne opp andre halvdel av spillet. Bonuspoeng til den morsomte kommentaren på lenge i slutten: Slotter er ødelagt, men dessverre stakk bossen av. "At least we stopped Dracula's resurrection. But.. where's Vincent?" "I knew we forgot something..." Ops... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 ja hva da? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 nei, ikke no, bare ja. (ot; kjøp begge du;)=P) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Har kjørt OoE og elsker det så langt. Virker en del vanskeligere enn de forrige og krever mye mer strategi, men det er bare positivt. Får ta DoS neste gang. Med mindre det kommer enda et, selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå