gviken Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei! Leiter etter videoen med Åsleik Engemark, der han som eplekjekk skiløper forteller om fjellvettreglene. Nokon som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Prøvd å søke på youtube? Vil tro den ligger der. Lenke til kommentar
gviken Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Nei faktisk ikkje utrulig nok... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ikke? Da er det nok værre å finne den ja. Gikk ikke den på NRK? Kanskje du kan finne noe på NRKs sider? Lenke til kommentar
gviken Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Rota litt rund der, fant ingenting. Blei tipsa om å søke i nasjonalbiblioteket faktisk, men der var det heller ingenting. neste skritt blir vel mail til @nrk.no Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg leter faktisk også etter disse filmene, noen som kunne gjort de tilgjengelig på youtube, evt annet sted? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Bump, noen som har funnet noe? Driter i om dette er gammel tråd, det er fortsatt relevant. 1 Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Da har jeg akkurat sendt mail til NRK for å se om de kan legge filmen(e?) ut på nett-tv 5 Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Da har jeg akkurat sendt mail til NRK for å se om de kan legge filmen(e?) ut på nett-tv Opptater opp med svar snarrest mulig! Jeg må få sett de igjen! Nostalgi ftw! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Ikke noe svar enda, men jeg kommer til å oppdatere ja 1 Lenke til kommentar
Warz Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 I mellomtiden kan vi mimre på sangen: 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Åhhhh der har du den jo!!! Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hei. Takk for henvendelsen. Beklager lang behandlingstid. På grunn av rettighetsbegrensninger har vi ikke anledning til å publisere Fjellvettreglene i nett-tv. Med vennlig hilsen NRK www.nrk.no Informasjonsavdelingen Publikumsservice Ann Marita Dambråten, Informasjonskonsulent Har spurt om det er helt umulig å få sett opptaket, men det ser mørkt ut Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Fått svar på spørsmål om det var noen mulighet for å se det igjen, det var det altså ikke med mindre det ble sendt på tv. De har ikke rettigheter for å ta kopi fra arkivet en gang. Next up, ta kontakt med rettighetsinnhavrene 3 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Bumper denne igjen. Er det ikke rimelig å få sett denne igjen? Jeg synes det er så rart at det ikke finnes ett eneste eksempel av denne noe sted. Har folk glemt det? Har sendt mail til både turistforeningen og røde kors. Trur det er de som sitter med rettighetene Endret 3. januar 2013 av hfthomas Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Kan man ikke spørre NRK om hvem som sitter med rettighetene? Kanskje noen må bla fram en gammel VHS for at vi skal få se de Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Er tydeligvis ingen som sitter på rettighetene. Om noen finner denne og legger ut på youtube,kan det bli en hit:p Lenke til kommentar
Flin Skrevet 3. mars 2014 Del Skrevet 3. mars 2014 Noen må jo eie disse filmene. Burde være mulig å få de ut på tuben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå