It's me Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 "Kan ikke koble til serveren. Servernavnet kan være feil, eller serveren er opptatt. Prøv på nytt senere" Er bare serveren full, eller er det noe som er galt? Er det bare å vente og håpe på å komme igjennom? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Gathering er under DOS attack. Har vært det i hele dag. Blir forhåpentligvis fikset snart. Vi kommer ikke inn på utenlandske sider engang. TGTV med hw.no har iallefall ikke tartet enda. Tropr det begynner 17.30 Lenke til kommentar
Chief Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Hvor sitter du? Hjemme eller i skipet? ER litt mye mas med nettverket her nå! Litt for mye trafikk! -Chief- @ TG03 Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Sitter dessverre hjemme i godstolen, men trøster meg med 1 mbps linje (hadde 0,4mbps før). Kommer fortsatt ikke inn Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Prøv nå! -Chief- Synd live sendingen er over da Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Sitter dessverre hjemme i godstolen, men trøster meg med 1 mbps linje (hadde 0,4mbps før). Kommer fortsatt ikke inn Jeg sitter på TG og har nettopp lastet ned 6 filmer på 13 min med den herlige 1gb optiske linjen 8) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Ble ikke TG på meg, men jeg kommer forhåpentligvis på OsloLan 2003, og også hvis det blir et hardware.no lan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå