Gjest må finne ut av dette Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har en kjæreste som er veldig mye borte. Han kan være borte opp imot 5 måneder i slengen. I tillegg bor han en del i utlandet, så vi ses veldig sjelden. Da vi møttes var han verdens snilleste og den mest forståelsesfulle du kan tenke deg. Han snakket pent om tillit, ærlighet og ikke minst at man ikke skal prøve å forandre hverandre - og jeg falt pladask! Men etter bare et par måneder begynner jeg å legge merke til at han er veldig rask til å ha en mening om andre mennesker. Han har i det hele veldig lite pent å si om andre. Bare de som står han nærmest snakker han pent om. I tillegg begynner han å kritisere meg. Jeg veier for mye sier han. Måten jeg kjører bil på er ikke helt riktig. Jeg må legge om matvanene mine mener han mens han sitter å spiser to liter is klokka 12 om natten. Når han reiser går det ca to uker så er vi i gang med at jeg er uhøflig som ikke svarer på sms med en gang. Kan jeg ikke ta telefonen av en eller annen grunn så får jeg beskjed om at jeg kan bare gjøre det slutt hvis jeg vil. Neste gang kan det vere at han ønsker meg et fint liv, for han skal såvisst ikkje forstyrre meg mer. Han spør aldri hva jeg gjør siden jeg er så opptatt, neida han bare dømmer og sier han forstår. Forstår hva da???I det hele er dette et vanskelig forhold som jeg sikkert skulle vært foruten. Mitt spørsmål er: prøver han å kontrollere meg? Han er veldig "sjenerøs" også. Betaler gjerne både middager og reiser. Er dette en del av kontrollen? Skal jeg da liksom stå i takknemlighetsgjeld til han? Jeg kjenner at dette gjør meg sur og sliten. Skuldrene mine er over ørehøyde. Trenger å høre hva andre synes, eller om det er jeg som er helt på feil jorde her. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvordan har det gått med selvtilliten din i det siste? Lenke til kommentar
Gjest må finne ut av dette Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvordan har det gått med selvtilliten din i det siste? Tja...den er vel ikke helt tilstede. Men jeg er heldigvis svært sta, og jeg er ikke blind Lenke til kommentar
jamannen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dette forholdet kommer ikke ti å vare.... Ikke vits med seig-pining. Gjør det slutt! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dump fyren og flytt ut. Ingenting å samle på her... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvis det du skriver her gir et rimelig bilde av fyren, ville jeg kommet meg unna fort som svint. Man skal ikke rope ulv (les: psykopat), men han virket både skummel og kjip, diagnose eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dette forholdet kommer ikke ti å vare.... Ikke vits med seig-pining. Gjør det slutt! Du har heit rett. Det er faktisk ingen grunn til seig-pining. man blir jo bare gal av det.... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dump fyren og flytt ut. Ingenting å samle på her... Åh, heldigvis bor vi ikke sammen!! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dump fyren og flytt ut. Ingenting å samle på her... Åh, heldigvis bor vi ikke sammen!! Case closed! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fatter ikke hvorfor damer er sååå toldmodig når det kommer til drittsekker som åpenbart gir en god faen i de og behandler de som møkk. De bare tar det og håper han forandrer seg. (ja, jeg har aldri vært skikkelig forelska i noen) OT: Så håper jeg du er gått ifra den slasken av en fyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå