Gå til innhold

Flash spill sakker ned internettet mitt

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg har et ganske stor problem på dette nettverket her. Når min mor skal spille sine tragiske flash spill, så lagger nettverket heftig. Går ikke ann å komme inn på en CS server som jeg vet jeg kommer inn på når hun ikke spiller flash spill. Dette er ett STORT problem for meg nå og begynner å bli ganske irritert over dette. Så derfor lurte jeg på om det er mulig å sette den maskinen hun sitter på til lav prioritert sånn at den bruker minimalt av hastigheten vi har på dette nettverket.

Vi har også sånn IP-telefon, vet ikke om det har noe å si jeg. Men hvis det går ann å sette den på lav prioritering også hvis det tar masse av linja :)

Hastigheten er 5000/400

På forhånd takk!

Med vennlig hilsen

-Kristoffer Torp :D

Endret av Kristoffer Torp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flashspill trenger såvidt jeg har erfart bare å lastes når det startes, etterpå bruker det ikke internettskapasitet. La broren din starte flashspillet, så måler du med speedometeret.no. Så lar du broren din restarte nettlesere (og kanskje hele maskinen) og så starte spillet igjen, men denne gangen kobler han seg fra nettverket. Kjør speedometertest på pc'en din. I hodet mitt bør disse to resultatene blir ganske like. Som igjen får meg til å tro at problemet er noe helt annet enn din brors flashspill.

evt., sleng opp en link til spillene han spiller, så kan jeg teste her, og sammenligne dine resultater med mine

Lenke til kommentar
Aner ikke hva hun spiller, men det er flash spill... Har vel samme efekt :)

Jeg syns du bør sjekke hvilket spill hun spiller og si det her. Om det er bare ett spill kan det ha noe med det spillet å gjøre, og det hadde vært morsomt å vite hvilket spill. Hvis ikke har det noe med selve flashen og gjøre (kanskje siden hun spiller på?). Det tror jeg er veldig usannsynlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...