voffen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 MPX kjører happy hours i dag mellom 17:00 - 22:00! http://www.mpx.no/default.aspx?phg=475&list=hovedGr Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Oioi, genialt. Fikk veldig lyst på Lenovoen, eller skal jeg holde hodet kaldt og satse på at det kommer en bedre netbook? Hva anbefaler dere? Skal kjøpe netbook, ikke over 4000. Best mulig:) Lenke til kommentar
voffen Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Ingen erfaring med Lenovo men de har jo rykte på seg for å være blant de beste (om ikke den beste) bærbare, så denne er nok ikke dårligere. Dattera mi har en Asus Eee 1000H, (6-cellers batteri, ellers samme specs!)og den er hun storfornøyd med. Er foreløpig "bare" 1 GB ram men skal oppgraderes til 2gb når hun begynner å sutre på hastigheten... Endret 9. februar 2009 av voffen Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er dette et bra kamera? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=98378 Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Oioi, genialt. Fikk veldig lyst på Lenovoen, eller skal jeg holde hodet kaldt og satse på at det kommer en bedre netbook? Hva anbefaler dere? Skal kjøpe netbook, ikke over 4000. Best mulig:) Har erfaring med Lenovo N200 3000. MEGET solid laptop som har vært med meg til og fra skole i snart 2 år og er enda like fin. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 samme tilbudene hele tiden, eller kommer det nye? -Tet Lenke til kommentar
voffen Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg var første gang inne på siden litt før 7 og det er de samme produktene som nå... Kanskje det skjer noe etter 8... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er nok samme produktene hele tiden, er vel ikke alle butikkene som gjør som Netshop heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå