Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skjev nesevegg operasjon

mopani

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tett nese konstant, og har hatt det siden 10-11 årsalderen ( er nå 17)

Jeg dro til lege for mange år siden får å finne ut av hva dette var for noe. legen sendte meg videre til øre-nese-hals legen, som fant ut at jeg hadde skjev nesevegg.

Dette er jævli plagsomt, men har på en måte blitt vant med tett nese oppigjennom åra.

Jeg har lyst til å ta en sånn operasjon.

Noen som har gjort det før?

Koster det noe?

Hvordan foregår operasjonen og hvor lang tid tar det?

Håper på masse svar!

Endret av 320_coupe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vell tatt noe som ligner, har for stor nesemusling så jeg er hele tiden tett i nesten så legen sa at jeg trengte en operasjon. Ble opperet i slutten av oktober der legen drev å styret med neseveggen. Går utifra at det er samme greie du skal gå igjen selv om jeg ikke tør å si noe sikkert. Under selve operasjonen får man lokalbedøvelsen og legen knakk og svidde noe av neseveggen for å skape mer plass. kostet meg rundt 300 tror jeg. Men det kan være at du får en annen operasjon selv om jeg tipper det er noe liggende du må igjennom. Er uansett ganske fort gjort og ikke noe stress.

Lenke til kommentar
Lokalbedøvelse var ikke noe stress. Var tross alt bare å ligge der å slappe av. Heller å være bevist å få med seg hva som skjer når det er en så liten operasjon enn å bli helt borte med narkose.

Hvor lang tid tok operasjonen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...