kjhgfdsa Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=jYXObIS5_AM&NR=1 Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hehe. Velkommen etter ! Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 99% av alle typer norske TV programmer er konsepter kjøpt inn fra utlandet. Ikke noe nytt med det. Lenke til kommentar
kjhgfdsa Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=jYXObIS5_AM&NR=1 Men de kunne jo ha valgt noen andre drakter i og med at det kaller Showet "dems" Ylvis møter veggen. Stjelt alt bare forandret navnet. etter min mening syns jeg det er lavmål Lenke til kommentar
-Silje- Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ikke stjålet, men kjøpt!! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er ingen bløff, nei. Det er mange som vet om at de har kopiert et japansk TV-show. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvis valget står mellom lavmål og epic fail, vet jeg hva jeg ville gått for. Det vet TV-produsentene også. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Som noen sa, det meste av "norske" serier på norsk tv er ikke originale og er gjort før i andre land. Nå skal Norge herme etter enda et japansk gameshow + USAs "I survived a Japanese game show" Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kjøper man et programkonsept, følger det med endel regler. At deltagerne skal gå i de draktene er ganske sikkert en av dem. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Som noen sa, det meste av "norske" serier på norsk tv er ikke originale og er gjort før i andre land. Nå skal Norge herme etter enda et japansk gameshow + USAs "I survived a Japanese game show" Er ikke det at noen nordmenn som skal til Japan da, og være med på game show der? Lenke til kommentar
jlek Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Velkommen til hvordan TV fungerer. :- ) Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er ikke det at noen nordmenn som skal til Japan da, og være med på game show der? Jo.. To lag som skal være med i et game show. De fra USA var med i Majide om jeg husker riktig. Det laget som taper må gjøre en slitsom, japansk jobb i en hel dag og må sende hjem noen, mens vinnerne får nyte en eller annen premie eller få en bit av det kulturelle Japan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Visste du at Beat for Beat er kopi av The Lyrics Board? Og at Nytt på nytt er kopi av Have I Got News For You? Norsk TV er nesten latterleg på det området. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 De sa jo da de reklamerte programmet (Ylvis møter veggen) at det var et konsept tatt fra Japansk tv-show, så har heller aldri vært noe hemmlighet rundt det. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Norsk TV er nesten latterleg på det området. Hva får deg til å tro at den norske TV-industrien utmerker seg i så måte? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er i sytehumør, eg beklagar. Synest berre at det er litt feil å ta ideane frå andre utan og seie kvar dei fekk dei frå (veit Ylvis-gjengen sa at dei tok ideen frå eit japansk show). Når du tek frå nokon er det bra å vise til kjelda. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Er i sytehumør, eg beklagar. Synest berre at det er litt feil å ta ideane frå andre utan og seie kvar dei fekk dei frå (veit Ylvis-gjengen sa at dei tok ideen frå eit japansk show). Når du tek frå nokon er det bra å vise til kjelda. Står det ikke i rulleteksten, da? Jeg ser ikke mye på TV, men jeg vet i alle fall at det gjør det i Nytt på nytt. Nå skal det sies at det godt kan være umulig å få det med seg selv om det står i rulleteksten, da, siden det gjerne går litt fort unna, i tillegg til at TV-bildet blir presset opp i hjørnet for å lage plass for programinformasjon. Endret 9. februar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tja, hvilke konsept er det som egentlig er norske da? Farmen og 71° Nord? Bonderomantikk, kanskje? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har hørt at 71 grader nord og er en kopi av et annet show. Jeg husker ikke hvilket show, men har hørt et navn på det. Samme med Farmen. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg tviler sterkt på at det finnes noen som helst norsk-originale reality-programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå