Gå til innhold

Ylvis Møter Veggen er ein kopi fra Japan

kjhgfdsa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som noen sa, det meste av "norske" serier på norsk tv er ikke originale og er gjort før i andre land.

Nå skal Norge herme etter enda et japansk gameshow + USAs "I survived a Japanese game show"

Er ikke det at noen nordmenn som skal til Japan da, og være med på game show der?

Lenke til kommentar
Er ikke det at noen nordmenn som skal til Japan da, og være med på game show der?

Jo.. To lag som skal være med i et game show. De fra USA var med i Majide om jeg husker riktig.

Det laget som taper må gjøre en slitsom, japansk jobb i en hel dag og må sende hjem noen, mens vinnerne får nyte en eller annen premie eller få en bit av det kulturelle Japan.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er i sytehumør, eg beklagar.

Synest berre at det er litt feil å ta ideane frå andre utan og seie kvar dei fekk dei frå (veit Ylvis-gjengen sa at dei tok ideen frå eit japansk show). Når du tek frå nokon er det bra å vise til kjelda.

Lenke til kommentar
Er i sytehumør, eg beklagar.

Synest berre at det er litt feil å ta ideane frå andre utan og seie kvar dei fekk dei frå (veit Ylvis-gjengen sa at dei tok ideen frå eit japansk show). Når du tek frå nokon er det bra å vise til kjelda.

Står det ikke i rulleteksten, da? Jeg ser ikke mye på TV, men jeg vet i alle fall at det gjør det i Nytt på nytt.

Nå skal det sies at det godt kan være umulig å få det med seg selv om det står i rulleteksten, da, siden det gjerne går litt fort unna, i tillegg til at TV-bildet blir presset opp i hjørnet for å lage plass for programinformasjon.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...