Ter0nd Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vet ikke om denne kom i rette fora, men jeg lurte på hvordan man innstallerer fonter/skrifttyper så man får tilgang til de i word/powerpoint? Jeg lastet ned fra denne siden: http://www.urbanfonts.com/ Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 høyreklikk og velg installer. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) høyreklikk og velg installer. Den valgmuligheten har jeg ikke edit: noen som vet noe som funker eller har fått til? Endret 9. februar 2009 av turbo60 Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Har du ikke Vista da? Antok det utifra plasseringen på tråden. Har du XP må du i kontrollpanelet og velge fonts mappen der for å innstallere. Evt kopiere manuellt til c:\windows\fonts. edit: jeg antar at du har pakket ut fontene før du høyreklikker på de? Hvis du høyreklikker på zip arkivet vil du naturligvis ikke få opp alternativet. Endret 9. februar 2009 av phax Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har vista, men alternativet installer kommer verken når jeg høyreklikker selve zip-mappen eller filen. Det står bare utforsk og åpne Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Merkelig. Men du kan fortsatt installere de fra kontrollpanelet hvertfall. Oppskrift finner du her. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, takk skal du ha nå gikk det! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du kan også bare kopiere fontene inn i Windows/Fonts mappa, de blir da automatisk installert. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Du kan også bare kopiere fontene inn i Windows/Fonts mappa, de blir da automatisk installert. da kunne jeg blitt spart for en del tid, men gjort er gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå