Vaenas Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Holder på med en webside hvor jeg lurer på om hvordan jeg setter en div til å strekke seg fra 465pixler i høyde også videre ved behov. Altså at den alltid skal være 465 pixler hvis det ikke er behov for mer. Edit: Endret dårlig emnetittel Endret 9. februar 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 min-height. http://www.w3.org/TR/CSS21/visudet.html#propdef-min-height Merk at IE har sin egen tolkning på dette, som så mye annet. Frode Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Takker det fungerte og nå er jeg nesten ferdig med siden. Lenke til kommentar
Asterisk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 I tillegg til min-height må du definere height: height: auto !important; min-height: 465px; height: 465px; Bruk alle tre! Hvis du kun bruker min-height vil ikke div-elementet starte på 465px høyde i IE. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Den gjorde nå det her da. Standard å teste ut siden i FF, IE og Opera her. Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 ...Bruk alle tre! ... Kun hvis du må. Bruk heller CSS med minst mulig hacks, merk de hackene du må ha tydelig, og hack mot IE med conditionals hvis mulig. Husk at IE er mer enn IE7. Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå