mrDave Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har lyst til å spille skytespillet Combat Arms på skolen. Hvordan får jeg gjort dette? Det er en proxy sperre ett sted, mer fotstår jeg ikke. Hvordan får jeg passert denne? Og er det en mulighet til å surfe fritt, uten event. proxy side? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er en grunn til at sperrene er der. Spill hjemme, jobb på skolen. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du får ikke passert proxyen uten å bryte loven, så ikke prøv. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Så da meg inn på en annen litt mer nasty side? Jeg skal ikke spille i timen, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du skal ikke spille i friminuttene heller. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er ikkje tillatt å få hjelp til å bryte eit sikkerhetsoppsett på ein skule på dette forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg