Gå til innhold

Windows 2000Professional vs. Windows XP Professional

Alieu

Anbefalte innlegg

vil du virkelig bli tilfredstilt kjøp deg en mac G4.. da går det unna med mac os X

Hahahaha!

En PC med dual Intel Xeon 2.8GHz yter 141% mer enn den "beste" Macen som finnes. (Jeg snakker ikke om 3D Mark osv, men Photoshop, QuarkXPress osv.. Benchmarks)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En PC med dual Intel Xeon 2.8GHz yter 141% mer enn den "beste" Macen som finnes. (Jeg snakker ikke om 3D Mark osv, men Photoshop, QuarkXPress osv.. Benchmarks)

Gi meg noen bevis for det så skal jeg tro deg..

Inntil det går jeg for mac.

Lenke til kommentar

Inntil det går jeg for mac.[b/]

Hvis du har penger og ikke er en gamer :smile:

Lenke til kommentar

Inntil det går jeg for mac.

Erm...de fleste som kan om PC'er vet det. Eller så er det bare å kjøpe siste nummer av Maximum PC hvor de (etter mye press fra Apple) testet den beste Macen mot den beste PC'en. Resultatet er nok at mac elskere som påstår at den dual mac saken er bedre enn dual PC'er er så fulle av dritt at de kan fylle opp en hel utedo uten problemer.

Lenke til kommentar

Det er vel bare å se at Xp og 2k er beregnet på 2 forskjellige typer brukere. Jeg prøvde Xp, og ble gal. Over alt var det guider, hoppende ballonger og små homofile dverger som ville hjelpe meg. Win2k derimot går som en drøm uten registreringtull (nei, var ikke ulovelig Xp lisens), microsoft spionering og "Plz la meg hjelpe deg med å sette opp nettverket. NEI du får IKKE lov å stille det inn selv. NEI!"-guider. Har også satt det opp hos andre, og vært skjele glad når jeg er kommet hjem til Win2k.

Derimot inntalerte jeg det til en kammerat, og har kunne ikke tenke seg noe annet. For han er ballongene morsomme, at messenger innstalerte seg automatisk brur han seg skitten om, og like lite om tweaking. Han har en p4 2,6Ghzh, så hvorfor styre sier han. Og det er egenltig helt greit, forskjellen mellom de er så liten at man velger det man føler passer for seg self. Hadde han derimot sverget til WinME hadde jeg blit nervøs, men Xp går greit.

Men skal jeg prøve å gi et upartisk råd så må det alikavell bli Win2kpro. Det er uten mouse accelerasjon o.l, og med Sp3 er det en vel så god spille stasjon som Xp. Har du Xp fra før kjøper du selvfølgelig ikke Xp. Men som sagt over, hvorfor gjøre Xp til 2000 når du bare kan innstalere Win2000?(og alikavell er de forbanna guidene der)

Lenke til kommentar

THG.com har testet 9x mot NT og det var såvidt forskjell i ytelse, så ikke kom med noe sånt. :yes:

Dessuten er det bug i XP som ødelegger sensitivity til noen spesielle muser, som f.eks min MX300 sammen med Itouch Internet keyboard = bare fjas i CS. Men så driter jeg i CS ;)

Skal kjøpe meg Boomslang når det kommer ut anyway. 8)

Lenke til kommentar

Win2k er helt ok, og topp til bortimot alt... var ihvertfall det hos meg.. funket helt stabilt og fint, aldri noe klikk. Maskinen kunne stå på i flere døgn uten problemer.

Men plutselig en dag fant jeg ut at jeg ville ha noe nytt, så da gikk jeg over til XP. Den funker minst like bra som 2k, og er helt uten problemer. Synes jeg har fått den til å ligne ganske på 2k utseendemessig, noe som er en bra ting (mener jeg).

Så sånn summa sumarum synes jeg de er omtrent like bra :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...