Gå til innhold

Windows 2000Professional vs. Windows XP Professional

Alieu

Anbefalte innlegg

Jeg holder meg til Windows 2000 Pro med SP3

XP ser ut som om den er laget for drittunger eller for mac. Jeg er temmelig sikker på at han som har utarbeidet utsendet til XP sitter hjemme og ler ræva av seg forran MAC´n sin...

Edit: dette er min mening da jeg synes at XP ser "barnslig" ut med alle de runde kantene og fargene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

XP ser ut som om den er laget for drittunger eller for mac. Jeg er temmelig sikker på at han som har utarbeidet utsendet til XP sitter hjemme og ler ræva av seg forran MAC´n sin...

Mac er bra, jule folk som driver med det oxo, drit hyggelige personer, har en Macintosh Performa 6200, men bra sagt formann :D

Lenke til kommentar

Mac er bra, jule folk som driver med det oxo, drit hyggelige personer, har en Macintosh Performa 6200, men bra sagt formann :D

Om personen er hyggeli eller ikke har vel ingenting å si. Mac suger. Det bare er sånn.

Lenke til kommentar

Om personen er hyggeli eller ikke har vel ingenting å si. Mac suger. Det bare er sånn.

Suger ikke, vet du noe om mac?

Lenke til kommentar

En kammerat av meg har win2000pro på en XP1900+, 512mb ram, Geforce 4 4400, 120gb og et MSI KT3-ultra(?) og det fugerer helt utmerket.

Ikke EN gang har 2k snudd ryggen til ham, så jeg må si jeg er imponert over win2000pro (understreker pro!). Planlegger det på min nye pc oxo, da win98 på et AMD Xp-system sikkert vil gi tragisk ytelse. :shrug:

Vil skippe Xp, da dette ser så elendig ut, og jeg gidder ikke å rote rundt på nettet bare for å få skrudd av resurskrevende møkk.

Men man kan vel legge til at win200pro koster godt over den tuselappen du må gi for XP-homeedition. Det er vel ikke uten grunn. :)

Det eneste negative jeg har å si om win2k er at det tar tid å starte opp, og at du har extremt mange netverksfinesser som du sans. som venlig pc-bruker aldri vil få bruk for.

Lenke til kommentar

Synes XP er forfriskende i forhold til 2000 (men jeg synes nok ting krasjer litt oftere). Dessuten er det litt ny og kjekk funksjonalitet som f.eks påloggingssystemet, der du kan ha programmer kjørende hos flere brukere på en gang, noe jeg virkelig har hatt hatt bruk for. Da får det heller være at brukeradministrering i Xp er ganske så forvirrende (administrator-kontoen for eksempel, er der, men er ikke tilgjengelig fra påloggingsvinduet).

Lenke til kommentar
Den som skrev at han ikke gadd og lete på nettet for å få bort de runde kantene har TYDELIGVIS ikke prøvd winxp...

man kan ved 4 eller 5 trykk skifte dette....

Man går inn på start meny tingen der og trykker ganske enkelt på classic style!

Voila, 2000 med masse kult stuff![/]

Med masse dritt oxo.

Lenke til kommentar
Skal ikke nekte fra t win2k pro er bra.. har hadd det i over et år

Det fungerer kjempebra!

Men selv om 2kpro er bra, IKKE RAKK NED PÅ XP!

Det er ikke dårlig det heller...

Hvis det hadde vært dårligere hadde det seff ikke kommet ut!

Hvorfor skal jeg ikke rakke ned på XP, syns det er dårligere.

Masse unødvendig tull der.

Lenke til kommentar

Jeg syns at argumenteringene her hører hjemme i barnehagen. Mitt slott er større og bedre enn ditt! :lol:

Fra spøk til alvor, så er Win2K Pro bedre til CS en XP. Rett og slett for at XP ødelegger sensitivity til H-L og dens mods. Om det er H-L eller XP sin feil kan diskuteres.

Sensitivity og acceleration er viktige momenter for en CS-spiller, og dermed går Win2K Pro av med seieren. End of story.

Lenke til kommentar

Jeg hadde xp installert en periode på en maskin med noe hardware som er over 4 år gammelt, og en pen mix av ekstrakort. Slet med stabilitet, og gikk tilbake til w2k, og det kjører dønn stabilt.

Konklusjonen min er at dersom xp fungerer stabilt som fy, så er det ikke noe vits å bruke w2k, men dersom xp krangler...w2k kjører stabilt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...