Gå til innhold

Automatisere viftestyringen til 4870x2

Fromage

Anbefalte innlegg

Har lett litt på nettet etter brukervennlige viftestyringer til dette skjermkortet. Det nærmeste jeg kommer er at man kan bruke hotkeys i atikonsollen for å starte viften. Alt+2 for å kjøre 2d og Alt+3 for å kjøre 3dspill. Men dette er tungvint.

Finnes det noen måte eller program som kan gjøre det slik at når jeg starter et grafikkrevende program så starter feks. viften slik jeg har satt den på en profil, og som setter det tilbake når jeg avslutter spillet?

Endret av Fromage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, det du kan gjøre er og laste ned "ati tray tools" og sette opp 2d og 3d clock og vifte styringa , (er ikke 100% sikker på at det funker) , bruker selv ati tray tools istede for catalyst , mye bedre

rivatuner er ikke noe særlig med ati kort spørr du meg :)

Lenke til kommentar
hei, det du kan gjøre er og laste ned "ati tray tools" og sette opp 2d og 3d clock og vifte styringa , (er ikke 100% sikker på at det funker) , bruker selv ati tray tools istede for catalyst , mye bedre

rivatuner er ikke noe særlig med ati kort spørr du meg :)

Nja, du får ikke tilgang til driver nivå i RivaTuner med ATi kort... Men da igjen er det lite der å styre med når du har NV kort også (GTX 280 står i maskinen akkurat nå, og er IKKE fornøyd)

På ATi kortet kommer du ganske lavt med RivaTuner og kan overstyre BIOSen, mens på NV kortet mitt så blir jeg plaget med at kortet overstyrer en del av mine vifteinnstillinger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...