Gå til innhold

Gold's Gym i Akersgata - erfaringer? -vurderer å begynne å trene

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har lyst å begynne å trene. Derav dro jeg innom Gold's Gym i Akersgata og fikk en pris på 450 kr per måned. Er det noen som har noen erfaringer med dette senteret? Jeg synes det så kjempefint ut, men det kunne vært ok å høre med de som har litt mere peiling enn meg.

Mvh.

En som så gjerne vil oppfylle nyttårsforsettet dette året :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har lyst å begynne å trene. Derav dro jeg innom Gold's Gym i Akersgata og fikk en pris på 450 kr per måned. Er det noen som har noen erfaringer med dette senteret? Jeg synes det så kjempefint ut, men det kunne vært ok å høre med de som har litt mere peiling enn meg.

Mvh.

450 KR?(!) Det hørtes forferdelig mye ut. Sjekk andre plasser, du klarer nok å finne en mye billigere plass enn det. Her hvor jeg bor er det et treningssenter som jeg skal begynne på når jeg blir 16. Der koster det bare halvparten av 450, pluss at de har et 50 meter langt basseng med 2 stupebrett.

Lenke til kommentar

Mvh.

450 KR?(!) Det hørtes forferdelig mye ut. Sjekk andre plasser, du klarer nok å finne en mye billigere plass enn det. Her hvor jeg bor er det et treningssenter som jeg skal begynne på når jeg blir 16. Der koster det bare halvparten av 450, pluss at de har et 50 meter langt basseng med 2 stupebrett.

Nautilus? :whistle:

Nautilus mangler dog fundamentale ting, som knebøystativ, og hantlene de har går ikke lengre enn til 30 kg for å ikke tiltrekke seg for mange av de store gutta. Vektskiver er det også dårlig med, trangt er det også. Nei så hvis det er et gym som har knebøystativ så er det vel verdt penga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...