seie3k Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Eg har fått eit virus på den bærbare maskina mi som eg ikkje får sletta. Når eg skal slette det med AVG låser heile PCen seg, og eg får opp meldingar med tittelen "RundLL" der de står, "sjå bilde" Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 kjør igjennom veildeningen som er linket øverst i signaturen min Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sjekk hva du har i startup forresten. Regedit: Søk etter "Run" og se hva du får opp. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Dette er filer fra en malware infeksjon,følg veiledningen. Sjekk hva du har i startup forresten. Regedit: Søk etter "Run" og se hva du får opp. Her er de filer som skal fjernes er det registeroppføringer som skal fjernes vil dette vises når loggene postes.Da tar vi det manuelt er det mere igjen etter at programmene i veilendingen er kjørt. Endret 9. februar 2009 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå