Silence_ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vi er et Progmetal band fra Oslo. vi spilte nylig inn en EP, og er interessert i å vite hva dere synes. EP kan lastes ned på denne linken: http://www.mediafire.com/?sharekey=566bbc4...04e75f6e8ebb871 Sjekk gjerne ut myspacen: www.myspace.com/silenceband1 xoxo Silence Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Absolutt ikke dårlig det her, men jeg fikk egentlig ikke noen Prog-følelse, hvis du skjønner. Jeg tenkte med en gang mer på band som Soilwork og In Flames enn jeg tenkte på Dream Theater, Symphony X, Circus Maximus osv. Men for all del, veldig gode låter. Mange fete riffs, fin bruk av bass og trommer, og bra vokal, men som sagt ikke akkurat Progmetal etter mitt syn. EDIT: Hadde jeg forresten sett skiva deres i butikken uten å ha hørt dere først, hadde jeg umiddelbart trodd at dere var et black metal band, mtp. bandlogoen, bildet på coveret, og fonten brukt på tracklista Endret 19. februar 2009 av Trylleblyant Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Klarer ikke og spille sangene av Lenke til kommentar
Silence_ Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 takk for tilbakemelding trylleblyant! har vært flere som ikke har fått det til, og jeg vet desverre ikke hva som kan gjøres. kanskje det funker å konvertere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå