Galexon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei Prøver å få kontakt med noen som er tilknyttet Rogaland Airsoft (RAS). Jeg ønsker å begynne å spille airsoft på et høyere nivå enn små slagsmål med 2 kompiser i dypeste granskogen Jeg er 18 år, så aldersgrensa er ikke noe problem. Hvis noen brukere her er tilsluttet RAS, vennligst gi meg beskjed. Mine spørsmål angående medlemskap i klubben er: - Er det noen medlemskontigent, og i såfall, hvor mye ligger denne på? - Er det krav til våpen utenom at det skal være softgun? Jeg tenker på automatvåpen til rundt 1500-2000 kr. - Er det krav til uniformer og andre militærklær? Har en norsk M98-uniform, men ikke noe særlig utover dette. På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nei, det virker ikke slik. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) a little bit offtopic Jeg blir like rørt hver gang jeg hører nye skal begynne med airsoft, de små softgunpistolene 10åringer fikk kjøpt på 17.mai har ødelagt så mye :/ stå på! Måtte det mest realistiske "wargame" vinne Endret 10. februar 2009 av Douchbag Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Hehe, stemmer som du sier, at smårollinger med "erterpistoler" som de kaller for softgun, har ødelagt mye av en ellers så spennende sport. Føler meg litt teit når jeg sier til kamerater at jeg skal begynne med softgun Men så vet ikke kameratene mine hva det virkelig går i. MilSim virker så utrolig spennende, spesielt for meg som vurderer karriere innen forsvaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå