NothinDoin™ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei! Har skrive en søknad som jeg vil gi til noen butikker, men er ikke sikker på åssen jeg skal gi den. (førsteinntrykket må jo være imba! ) Skal jeg bare gå inn - Vær så god, til han i kassa åsså gå, eller skal jeg spør om å snakke med sjefen? Kom med inspill! NothinDoin Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Spør etter personalsjefen, er ikke hun\han der, så kan du vel legge den i postkassa? Veit ikke hvor trygt der å bare legge den i kassa. Lett for at den kanskje blir borte? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Hva er en personal skjef? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sjefen over sjappa, eventuelt vedkommende som er ansvarlig for nyansettelser. Sørg for å levér søknaden personlig til vedkommende. Min personlige statistikk sier ihvertfall at det er lurest: 3/3 venner som har levert søknad personlig har fått jobb. 0/5 søknader levert via mail, post o.l. har ikke resultert i jobb. (Selvfølgelig kan dette være tilfeldig). Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Jess, takk for tipset Hvis jeg ser en butikk jeg har lyst til å jobbe i, så trenger det vel ikke stå "Vi søker annsatte" for at jeg skal ha sjangs til å få jobb? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Hva høres tittelen personalsjef ut som? Spørs hvilken sjappe og skolegang du har. Endret 10. februar 2009 av BeFs Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Er 16 år..Vil søke på spaceworld, elkjøp, noen fotobutikker, og vanelige butikker som Rema, Prix, Meny osv.. Har ikke noe i mot å være lagergutt Endret 10. februar 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 hmm lurer på det samme her. trenger også en jobb, og har vurdert å levere søknader rundt omkring. andre tips kommer også godt med. jeg trenger sårt en jobb, hvertfall til sommeren, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå