Grix Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har tenkt å utdanne meg som dataelektroniker, jeg lurte på hvor mye de tjener i gjennomsnitt? Jeg har ca. 4,5 i karakterer. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Inntekt: Lønnen varierer avhengig av om du jobber i det offentlige, private eller som selvstendig. Fra 400.000 kr og oppover. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Inntekt: Lønnen varierer avhengig av om du jobber i det offentlige, private eller som selvstendig. Fra 400.000 kr og oppover. Kilde: www.jobbfeber.no ? =D Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Inntekt: Lønnen varierer avhengig av om du jobber i det offentlige, private eller som selvstendig. Fra 400.000 kr og oppover. Kilde: www.jobbfeber.no ? =D Riktig. Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 400K og oppover? En har vel sjelden 400K i begynnerlønn? I alle fall ikke uten en vesentlig mengde overtid? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 1 innlegg som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det "mine innlegg"-bokmerke som er slettet. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Hva får man best lønn av da? Offentlig? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Inntekt: Lønnen varierer avhengig av om du jobber i det offentlige, private eller som selvstendig. Fra 400.000 kr og oppover. Det er ikke riktig. Rundt 300 000 og oppover. Edit: Det gjelder i privat sektor - i offentlig sektor tipper jeg lønna kan være så lav som 130-150 kr/t (og oppover). Endret 10. februar 2009 av Endre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå