huurf Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei. Jeg er blitt hoven på undersiden av haken, ganske lang inn mot halsen. Hevelsen er bare på venstre side for øyeblikket, men i de forrige dagene har det vært vondt på begge sider, dette gjelder også når jeg svelger. Jeg har også hatt feber. Jeg har aldri hatt hovne mandler før, og lurer på om det er de som er hovne? Grunn til å oppsøke lege? Feberen er borte og det gjør ikke lengere vondt og svelge. For øyeblikket er det altså bare hevelsen som plager meg. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 jeg er selv plaget med hovne mandler og skal snart opperer de vekk. Men sånn som jeg har fått med meg har jeg aldri vore hoven under haken. Men du merker det når du svelger, kjennes på en måte ut som du har en potet i halsen, ivertfall noe som ligger der som du kjenner godt når du svelger iallefall. Jeg har ivertfall ikke vondt når jeg svelger, kjenner bare at mandlene er hovne. Du kunne nå tatt deg en tur til legen, kanskje du og må opperer de vekk hvis du blir mer plaget med de. lykke til Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg kan si med høy sansynlighet at du har en streptokokkinfeksjon i halsen. Dette krever legebehandling med antibiotikum som medisin. Lykke til! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei dere! Jeg har et lite spørsmål, er hovne mandler mandler smittsomt på noen som helst måte? (hvertfall klining/kyssing) ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå