tonymb Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei Jeg lurer på hvilken nettleser som er best, og da tenker jeg på: - sikkerhet - mye tileggs greier? - og hvor sjapp den er Og gjerne gi meg en link Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 HeiJeg lurer på hvilken nettleser som er best, og da tenker jeg på: - sikkerhet - mye tileggs greier? - og hvor sjapp den er Og gjerne gi meg en link kjærlighetsleser Jeg liker best Firefox, er vant til den. Men prøv forskjellige så ser du hva du liker, og søk på google så kan du finne mer info om dem. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Brannrev er tingen, også kalt Firefox. Lenke til kommentar
test56185 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Opera eller firefox liker jeg best! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Opera er den jeg bruker, har torrent, epost, IRC, notater og en god del flere funksjoner. I opera trenger du ikke addons. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 det er mange delte meninger ang dette spørsmålet. jeg har alltid brukt firefox. den er lynkjapp med et par modifiseringer har prøvd meg innimellom på de nye versjonene til internett explorer, men de er ikke kjappe eller gode nok etter min mening i forhold til firefox prøvde opera hin dagen og syntes heller ikke den var noe tess firefox 3.0.6 engelsk firefox 3.0.6 bokmål scroll ned til du finner norsk gjøre firefox om til et råskinn Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 - og hvor sjapp den er Eg tykkjer Opera er sjappare, men føretrekk Firefox av vane. Internet Explorer er i alle fall langt frå so sjapp som dei hine. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg anbefaler at trådstarter prøver: Internett explorer Firefox Opera Og selv kommer frem til konklusjonen. Lenke til kommentar
tonymb Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Tusen takk for alle svar Det ble til slutt firefox :-p Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 du må gjøre den om til "et råskinn" . ganske stor forskjell. følg alle 10 steps-ene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå