ulljakka Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har trent kickboksing en liten stund, men har først nå i det senere begynt såpass at vi har fått behov for tannbeskytter. Problemet mitt er at jeg blir kvalm av å ha den i kjeften, og av og til holder jeg på å brekke meg. Hehe... skikkelig fighter må jeg si. Men er dette vanlig i starten eller er det bare jeg som er overfølsom for fremmedlegemer i kjeften? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Mange som blir det av tannbeskyttere som ikke passer ordentlig. Skaff heller en som er støpt for tennene dine, absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
ulljakka Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Oki. Den jeg har er jo en slik som jeg la i varmt vann og formet etter tennene mine.Lurer ¨på om det er de kantene som går bakover som går litt for langt. Kanskje jeg kan prøve å skjære av disse litt. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Oki. Den jeg har er jo en slik som jeg la i varmt vann og formet etter tennene mine.Lurer ¨på om det er de kantene som går bakover som går litt for langt. Kanskje jeg kan prøve å skjære av disse litt. Det er riktig. Det er vanlig å skjære av kantene hvis det føles ubehagelig at de går så langt bak i munnen. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg kan svare at det ikke er vanlig å bli kvalm av tannbeskytter. Jeg har aldri blitt det selv. Prøv de tipsene som kommer her, evt et annet merke om det ikke fungerer. Snakk gjerne med noen i klubben din som har brukt tannbeskytter en stund. Kommer ofte gode råd med erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå