Gjest trådstarter Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 lurer på hva slags starff en får hvis du sender opp en røykbombe på bussen? jeg regner med at man blir annmeldt, men kommer politiet til å forfølge saken. Hvis du er under 18 og blir tatt hva er ca konsekvensene da? takker på forhånd! Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er du under strafferettslig alder (15) kan ingenting skje med deg. Er du derimot over 15 kan du vente deg anmeldelse og fengsel. Regner med at du allerede har prøvd siden du spør. Du skulle prøvd med noe mildere. En stinkbombe hadde bare blitt tatt som en heftig ekkel promp Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 nei, jeg har ikke prøvd Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvis du noen gang skulle gjøre det er det lurest å dytte den under et bussete, slik er det helt umulig å spore gjerningsmannen selv om han sitter bare et par seter i fra (med mindre du er den eneste på bussen). Kjør på, det blir gøy!! Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 "Kjør på, det blir gøy!! " ------------------------------ Idiot ! Hva om en eller flere passasjerer tror det brenner,og det oppstår panikk og personskade ?? Høres kjempegøy ut ... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hva om føreren blir så godt som blind av all røyken, glir over i motsatt kjørebane, frontkolliderer med en familiebil og tar livet av foreldre og to barn samtidig som samtlige på bussen får seg en smell i setet forran, som resulterer i ødelagte nakker og neser? HMMMM. Worth it! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hva om føreren blir så godt som blind av all røyken, glir over i motsatt kjørebane, frontkolliderer med en familiebil og tar livet av foreldre og to barn samtidig som samtlige på bussen får seg en smell i setet forran, som resulterer i ødelagte nakker og neser? HMMMM. Worth it! Dramaqueen? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei, men skjønner ikke hva eldre mennesker skal være så funkiller når det gjelder slike små sprellerier. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hva om føreren blir så godt som blind av all røyken, glir over i motsatt kjørebane, frontkolliderer med en familiebil og tar livet av foreldre og to barn [...] Hvis han planter røykbomba langt nok bak i bussen så vil ikke røyken nå fram til sjåføren før en eller flere passasjerer får angst og knuser et vindu og hopper ut. Dette vil resultere i at han stopper bussen og går ut for å sjekke = katastrofe avverget sorry, første post av meg var ikke ment som oppfordring Endret 9. februar 2009 av HammerBro Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dette er det dummeste noen har spurt om all den tiden jeg har vært her. Hadde jeg sett deg gjort det, da hadde jeg blitt sint så syk verden er blitt. Små Wannabe-Terrorister Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei, men skjønner ikke hva eldre mennesker skal være så funkiller når det gjelder slike små sprellerier. Anser ikke meg selv som et "eldre menneske", men det må da gå ann å se alvoret i ting og hvilke utfall det eventuelt kan få. Hvis han planter røykbomba langt nok bak i bussen så vil ikke røyken nå fram til sjåføren før en eller flere passasjerer får angst og knuser et vindu og hopper ut. Dette vil resultere i at han stopper bussen og går ut for å sjekke = katastrofe avverget Ja, joda. Det kommer så klart ann på bussen, røykbomben og hvor man plasserer den. Jeg mener fortsatt at det er en dårlig ide. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Røykbomber er ikke helt den gode spøken i en bil/buss. Gå heller for en røykbombe i vifteanlegget på skolen. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Gå heller for en røykbombe i vifteanlegget på skolen. Skolenes vifteanlegg er dedikert til stinkbomber, gamle melker og gammel frukt. Endret: Skal kun sitere det jeg skal svare på...etc..etc Endret 9. februar 2009 av HammerBro Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Diskusjon.no er og skal ikke være en plass der en kan planlegge sabotasje/ødeleggelse av andres eiendommer. Som det blir nevnt over så kan dette utspille seg til en farlig situasjon hvis denne bussen er i trafikk og ting går galt. Tråden stenges og trådstarteren burde heller tenke på andre ting i sin hverdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg