Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gi opp denne damen?

Gjest Rob Don Von Stoppohan

Anbefalte innlegg

Gjest Rob Don Von Stoppohan

Jobber sammen med en dame. Vi henger mye ilag. Jeg liker henne godt. Vil bli kjærester.

Hun har sagt hun vil ta med ro. Hun sier vi har det veldig bra ilag, konfronterte henne her om dagen. Men er stygt redd for at jeg har dalt ned i en venne felle. Hva skal jeg gjøre for og smyge meg ut av den, og inn i buksene hennes?

Er det kutt kontakten(iniativet)og vent?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter litt med å ta deg seriøst når du skriver sånn..

Men har hun sagt at hun vil ta det med ro, vil hun mest sansynlig akkurat det. Og da har det to utfall, hun tar det med ro til hun føler hun er klar, og viser interesse.. Eller så har du blitt pent plassert i venne-sonen, og kommer til å forbli der..

Lenke til kommentar

Du får spørre deg selv om hensiktene dine er kun å få komme ned i buksa hennes eller om du ønsker et litt mer seriøst og langvarig forhold. Er det kun sex så kan hun ha luktet lunta (eller er redd for nettop dette) og prøver å unngå dette.

Men er du ute etter et seriøst forhold så er det viktig å kjenne henne bedre, det kan være grunner til at hun ønsker å gå forsiktig fram eller det kan være at hun rett og slett ikke er interesert.

I alle fall gi deg selv et realistisk tidsramme på å få dette til å gå i boks, har du ikke resultater etter for eksempel 2 måneder så bør du finne andre grønne enger å boltre deg i.

Lenke til kommentar

jobbet sammen et halvår, så hadde hun et brudd med sin kjæreste. Alltid likt henne, men aldri tenkt noe på henne mens hun hadde kjæreste. Vært ute en 5-6 ganger siste 2 ukene. Sovet ilag. Er redd for å være rebouncen hennes. Men tror ikke det. Var ute mens de var ilag. Alltid sagt klikk. Men har liksom bare tenkt at det var godt vennskap. Det forandret seg når hun tok iniativ en kveld.

2 år i mellom oss. Vi er i 20+ åra.

Å få noe, er ikke noe high pri, vil være sammen med hun.

Alt går egentlig veldig bra mellom oss. Bare venter på et bra tidspunkt å kysse henne.

Men var litt dust, litt sånn "hva skjer mellom oss" over msn. Det funka ikke. Hu kjørte en " nettet streiker" med masse relogs. Uansett ikke classy med msn. Følte meg bare max needy. uff

Alt går greit, og vi kommer nærmere hele tiden. Får vell bare ta tiden til hjelp. Men ja, tidsplan høres ok ut. 2 måneder. Ja, hvis ikke ting er avklart innen den tid, blir jeg vel lekt med på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
jobbet sammen et halvår, så hadde hun et brudd med sin kjæreste. Alltid likt henne, men aldri tenkt noe på henne mens hun hadde kjæreste. Vært ute en 5-6 ganger siste 2 ukene. Sovet ilag. Er redd for å være rebouncen hennes. Men tror ikke det. Var ute mens de var ilag. Alltid sagt klikk. Men har liksom bare tenkt at det var godt vennskap. Det forandret seg når hun tok iniativ en kveld.

2 år i mellom oss. Vi er i 20+ åra.

Å få noe, er ikke noe high pri, vil være sammen med hun.

Alt går egentlig veldig bra mellom oss. Bare venter på et bra tidspunkt å kysse henne.

Men var litt dust, litt sånn "hva skjer mellom oss" over msn. Det funka ikke. Hu kjørte en " nettet streiker" med masse relogs. Uansett ikke classy med msn. Følte meg bare max needy. uff

Alt går greit, og vi kommer nærmere hele tiden. Får vell bare ta tiden til hjelp. Men ja, tidsplan høres ok ut. 2 måneder. Ja, hvis ikke ting er avklart innen den tid, blir jeg vel lekt med på en eller annen måte.

Når jeg sa 2 måneder så mener jeg ikke at du skal gå og vente i 2 måneder på at noe skal skje, men du skal prøve å være den som har initiativet. Men du skal heller ikke legge for mye press om du forstår hva jeg mener.

Om dere har sovet i samme seng så bør du prøve å gjenta det men du kan jo stryke litt på henne (på armen) snur hun seg og du får øyekontakt så ikke tvil men kyss henne.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

var ute her om dagen, gikk strålende. Før hun ble litt full og stakk hjem uten å si hadet eller noe til meg :(

Hun kommer med stadige invitasjoner og jeg sier alltid ja. Alle rundt oss tror vi er sammen og kjærester, jævla press/stress.

Men venter kun på det perfekte øyeblikket for å gi henne et saftig kyss. Men de finnes jo ikke.

Så jeg bør vell bare hoppe i det, og go for it. Er bare det at jeg er en pyse og nervevrak når det kommer til slikt.

Do it, just do it!!11

Lenke til kommentar
viss du er ute etter fitte så dra heller til skippergata å finn deg en nigerianer, men viss du er ute etter et forhold så har du liten sjans å komme deg ut av fella

Kickass råd! Er det nå moderatorne skal komme og slå folk på pungen med den vakre S&M pisken sin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...