sCuper Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei Jeg har hatt spotify i ca. to uker nå og jeg har veldig lyst å dele det med andre, hvor lang tid tar det før jeg får invites som jeg kan sende videre? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har to kontoer på Spotify. På den ene kontoen har jeg aldri fått invites, på den andre fikk jeg 5 invites hver dag umiddelbart. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Man får normalt sett ikke invites på gratiskontoene, hvis de er norskregistrerte. Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, skjønner ikke sammenhengen.. har ikke fått en eneste invite de 5 ukene jeg har brukt det. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei, hvis du har registrert fra en annen invite, og valgt norge som land, får du ikke invites. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du kan skaffe deg abb og da vil du motta invites. Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvorfor får ikke Norge invites? Er det noen grunn til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå