Jompio Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Har nå laget meg et oppsett til drøye 15000 kroner, og jeg spør dere: - Finnes det bedre gaming/skjerm til film enn denne til under 3500,- ? - Er rammen god nok? (skal overklokke) bør jeg heller kjøpe 3GB 1600mhz og heller kjøpe et sett til seinere? - Får jeg mye for pengene for dette kortet? Eller kan jeg steppe ned på GTX 260 kortet uten at dette vil gi for store utfall? - Trenger tips til meget gode kjølere som jeg kan sette på både CPU'en og rundt om i kabinettet. (Kan bruke 1000,- på dette) https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=92777 Takk for alle gode tilbakemeldinger og tips! - Jompio Endret 9. februar 2009 av Jompio Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Noen som har noen tips/tilbakemeldinger dere kan gi meg? Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Ingen som har noen tips eller tilbake meldinger til oppsettet? Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ser flott ut:) Regner med at du har 64 bits OS, eller skal oppdatere til et slikt? Forøvrig ingen kommentarer. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Heisann du. Jeg har 64-bit OS ja. Vurderer sterkt å bare bruke beta versjonen av Windows 7. Hvordan er driverne til Windows 7 til P6T deluxe ? Så jeg kan passere 3.5 ghz uten at rammen svikter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå