marbek-GHOST Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 hei! Jeg er en Amercias Army spiller som har mye tactical trening fra battlefield 2 spillene og ønsker å starte en Norsk Armericas Army tactic clan, grunnen til dette er at jeg begynner å bli litt lei BF2 spillene og vil prøve noe nytt. Dette er en clan som kun kommer til å bruke ekte krigs tacticer så derfor trenger jeg en god del nye eller gammle spillere. Det er ikke noe krav om rank på grunn av at all trening kan læres og gås igjennom. Jeg trenger per dags dato 19 eller flere spillere blant disse vil jeg ha: Alpha (A) and Diamond (D) squad Alpha = Attack squad Diamond = Defense Squad Alle disse skal ha gått igjennom Spesial Forces og Airborn Training før de blir sendt ut i kamp. Squadens oppgave er å angripe/beskytte primary goals og/eller utgjøre hovedstyrken 1/2*Squad Leader (SL) 2*Medic (M) 4*Rifleman ® 2*Automatic Rifleman (AR) 2*Anti Armor (AA) 2*Expert Marksman (helst med 50.cal treningen gjennomført) (EM) Transport squad Squadens oppgave er å frakte A og D Squad til frontlinjen eller gjennomføre reddnings oppdrag for hvilken som helst Squad. Dette er en gruppe som må kunne frakte soldater trygt og komme seg så fort som mulig ut av fare. Det er også viktig at føreren kan legge de rutene som de mener de møter minst mulig motstand. 50.cal opratøren må kunne å behandle våpenet og kunne holde unna motstandere både stillestående og i fart, det er meget viktig at denne personen kan skille mellom fiende og venn. 3*HMMW opratører 3*HMMW 50.cal opratører Det kommer mer informasjon her meget snart så følg med Med vennelig hilsen Marius Bekk Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Join -NorOps- klanen! www.atfreeforum.com/norops Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 feil nettside! den rette er: HER join i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå