Samara93 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hei! Jeg kom opp i matte på prøve eksamen, noe som ikke kunne blitt værre så trenger litt hjelp vær så snill. Her er oppgaven: DU ER AKKURAT FERDIG MED 5 ÅRS LEKTORSTUDIEI MATEMATIKK. DU HAR FÅTT FAST JOBB PÅ EN UNGDOMSSKOLE OG SKAL NÅ KJØPE EN EGEN BOLIG FOR FØRSTE GANG. BOLIGEN TRENGER NOE OPPUSSING FØR INNFLYTNING. Kan noen være så snill å gi meg noen tips/anbefalinger eller hva jeg skal ha med osv. hva som helst. Takker for svar Lenke til kommentar
Appelsinmakt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Maling, tapet, regninger, regnskap, budsjett, flyttehjelp (tid/fart/strekning), geometri innredning og masse mer Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Geometri (hvor mye tapet du trenger, hvor mange fliser du trenger på dass, hvor stort svømmebasseng du kan ha i hagen, hvor mye parkett du trenger for å dekke gulvet i stuen ...), regnskap (renter, lån, budsjett ...), praktisk (hvor lang tid vil det ta å flytte hvis flyttebilen bruker x timer på å flytte ett lass, og du har y lass, sjåføren skal ha pause ++ Bruk fantasien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå