Apathy Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Lager databord.... Lager kjøleblokker (i morgen og Søndag).... Gjør klar pc`n for Vapo.... Rydde.... Lenke til kommentar
Airwave Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 tiden går stort sett med til skolearbeid og trening.... har 2 innleveringer 28 april, 1 midt semester examen 29 april, 1 muntlig presentasjon 1 mai og en innlevering 6 mai... huff, der røk den påsken... Men skal nå prøve å få etpar timer ute i solen i løpet av neste uke.. godt å ha forelesningsfri den uken.. hmm ja, skal vel sikkert av og spille golf i morgen også Lenke til kommentar
smetho Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Et par fester...da går dagen derpå med spying (ihvertfall så langt), litt fussball ute i solen med noen venner, blandt annet DEN dama. Det leder til neste aktivitet: trene MUSKELEN :wink: som Dikky snakket om. Da har vi ferien ganske bra planlagt! Lenke til kommentar
Neo Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg prøver å lese til økonomi og matte - eksamen som jeg har rett etter påske. Prøver på det nå, men måtte ta en pause og titte litt på forumet. Dette skjer vel hver time... Klarer ikke å konsentrere meg. Pokker ass! Nei, back to work, *stønn*. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Skal vi se.. jeg gjør: Ja, det var vel egentlig alt... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Eg overnattet hos en kompis siden mandag og kom hjem idag. Det vi holdt på med var å sette sammen ett lite lan på 5stk og spille og dele stuff. Ellers rånet vi rundt når det var varmt om dagen og grillet. Om kvelden var det SOF2 for alle pengene og så på filmer. Var fett som faen. Synd det er over Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Jo rydde syntes jeg hørtes ut som en god ide.... ikke for meg da... har ikke tatt oppvasken på 3-4måneder. tror den vasker seg selv snart Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Skal vi se.. jeg gjør: Ja, det var vel egentlig alt... Gjør akkuratt det samme, kjeder meg. Skal vell begynne å feste igjen snart.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Stikk til fjells og gjør det du skal gjøre i påsken: Kjøre Snowboard eller Ski! EDIT:Litt sein nå kankje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå