b-real Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg kjeder Rumpen av meg her... Noen forslag til tidsfordriv? Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Prøver alt jeg kan for og ikke få tiden til og gå jeg! 8) Men...Kanskje du kan dra og bade,sole deg mens du sover(Husk solkrem),leke i sandkassen :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Prøver alt jeg kan for og ikke få tiden til og gå jeg! 8) Men...Kanskje du kan dra og bade,sole deg mens du sover(Husk solkrem),leke i sandkassen :smile: Du altså...serriøst...det er NORD-Norge det er snakk om her Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 åja.....reis nedover da vel! og 8) deg Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Sitter faen ikke dere på tg a? Det må da være noe dere kan finne på der da ffs! Ta og kødde med de som sover feks. det gjør alltid jeg når det er lan! Husk, ta bilder! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg gjør alt jeg kan for å få påsken til å gå så seint som mulig. På tirsdag er det skole igjenn, vi starter rett på tysk 1. time Ellers så innstalerer jeg Linux, og har da selvfølgelig problemer med det. Har ellers pusset opp rommet mitt, og gått litt på kino og slikt. Skulle jobbe masse med økkonomi og matte i påsken, det ble det mye av :wink: Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 sitter og programmerer på et spill vi skal lage i et itprosjekt og levere første fredag etter påske. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 sitter og programmerer på et spill vi skal lage i et itprosjekt og levere første fredag etter påske. Det fristet! *Åpne vb*...hm...vent litt...jeg kan ikke vb...hm...*lukke* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Vi starter til Tirsdag vi og, med Fransk de to Første timene! Det blir fælt! Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 jeg har det! Du kan gjøre som du gjør nå! Poste i ett sett Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 forumet... hadde rundt 100 poster i går.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 jeg har det! Du kan gjøre som du gjør nå! Poste i ett sett vi vikke ha Spamzore her, men bare post i vei, bare du ike spammer! Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg sover, slapper av, fester... og nå er jeg på lan... Eneste som er kjipt md påsken er at butikkene holder stengt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Slapp av! sett opp et lite lan med noken venner? er alltid en suksess.. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Spiller D2X (hvis jeg ikke hadde hatt for høy ping) nettopp kjøpt meg ekspansjonen så jeg trenger noe übergear på charen min, og eneste måten å få til det på er å ta meph-runs i NM (hvis det ikke er noen snille d2x spillere her som vill donere noe ) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Tren musklene ;-) Det jeg tenkte jeg skulle gjøre i påsken, men turns out at hallen er stengt Så nå sitter jeg bare hjemme å dasser foran pcen istedet.. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 rydd hjemme, eller lei et lokale, og fix et lan! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Tren musklene ;-) Har trent Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Tren musklene ;-) Har trent nå skjønte jeg hva Dikky mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå