LinoraN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Når jeg skrur på pc'en så skrur den seg av igjen med engang og så tar det ca. 2 sek. så skrur den seg på igjen av seg selv og er helt fin. Noen som vet hva som skjer her? For jeg aner ikke... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Når jeg skrur på pc'en så skrur den seg av igjen med engang og så tar det ca. 2 sek. så skrur den seg på igjen av seg selv og er helt fin. Noen som vet hva som skjer her? For jeg aner ikke... Et eller annet program som får den til å restarte. Eller så er du en RAT offer ( Remote Administration Tool) hvor andre styrer PC'en din. Prøv Antivirus. Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Kan sjekke, men det har ikke noe med PSU'en å gjøre da? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har det samme jeg også. Starter pc'en.. 1 sekund går, maskinen kommer på og begynner å ture... så går det 2 sekunder før den slår seg av igjen. Så starter den på nytt igjen og booter. Slik har det vært i fra dag en til meg, så tror ikke det er noe virus. Har corsair psu og et Asus p5k hovedkort. Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg har det samme jeg også. Starter pc'en.. 1 sekund går, maskinen kommer på og begynner å ture... så går det 2 sekunder før den slår seg av igjen. Så starter den på nytt igjen og booter. Slik har det vært i fra dag en til meg, så tror ikke det er noe virus. Har corsair psu og et Asus p5k hovedkort. Har den samme hardwaren jeg og...hmm mystisk. Men det har ikke alltid vært sånn, begynte for 2 uker siden ca. og har hatt den over ett år. Endret 10. februar 2009 av Lindbach Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå