Gjest medlem-160666 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vi burde ta vare på spillet Ikke så veldig mange som spiller det lengre men noen i så fall! Jeg og noen tyske venner har mekka en server, www.ssgeneral.org Det er en SSRP Server. Second-Shot roleplay. JOIN DA! Informasjon står på siden Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Favoritt serveren min er helt klart Awesome Stuntages ! IP: 87.98.254.97:7778 For noen måneder siden hadde jeg LAN hos en kompis, og vi tenkte vi måtte finne noe å game sammen. Vi fant ut at vi bare hadde GTA:SA til felles, og fant fort ut at det fantes en multiplayer versjon. Etter ca. to servere fant vi AS og siden den dag har vi spilt daglig sammen. Awesome Stuntages for ever, digger det at de har en world, masse cmds, alltid folk (uansett hvilket tidspunkt) og dessuten så har de speedbost, H for å rulle bilen over og 2 for å hoppe med bilen ^^, Favoritt steder er //drag2, //Drift2 og //ufo Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Favoritt serveren min er helt klart Awesome Stuntages ! IP: 87.98.254.97:7778 For noen måneder siden hadde jeg LAN hos en kompis, og vi tenkte vi måtte finne noe å game sammen. Vi fant ut at vi bare hadde GTA:SA til felles, og fant fort ut at det fantes en multiplayer versjon. Etter ca. to servere fant vi AS og siden den dag har vi spilt daglig sammen. Awesome Stuntages for ever, digger det at de har en world, masse cmds, alltid folk (uansett hvilket tidspunkt) og dessuten så har de speedbost, H for å rulle bilen over og 2 for å hoppe med bilen ^^, Favoritt steder er //drag2, //Drift2 og //ufo enig! beste serveren ever Lenke til kommentar
Nipaw Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Synes MTA (Multi Theft Auto) er noe bedre, mest pga. synkroniseringen med kjøretøy og slikt, men er et lite mangel på RPG servere (er mest DD/DM/Stunt/Freeroam). Men SAMP er utrolig gøyalt det også Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Flere enn bare meg som bruker car mods? Btw, inlegg nr 1000 Endret 11. august 2010 av Dravde Den Feite Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Liker rp servere. Den beste og mest kjente er kanskje PR-RP. Og gode gamle Permanent West-Side RPG har blitt tatt opp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå