Jaekt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Lurer på om det finnes noen plass jeg kan la katten min bo i ett år. er det noen dyrepensjonat som tar imot katter i så lang tid? grunnen til at katten ikke kan bo hjemme er pga allergier i fam., og må derfor flytte hjemmefra, men blir ikke før neste år. spurte dyrebeskyttelsen om de gjorde noe, men fikk nei til svar. er i trondheim forresten Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Skal katten vekk permament om et år, være borte ett år om ett år eller være borte ett år f.o.m. nå? Har du ikke venner/familie i nærheten som kan ta seg av den? Lenke til kommentar
Jaekt Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 katten skal vekk ett år fra nå. og ingen jeg kjenner vil ta ansvaret for katten Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 leste du startinnlegget, poof? grunnen til at katten ikke kan bo hjemme er pga allergier i fam., og må derfor flytte hjemmefra, men blir ikke før neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå