Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min histore fra a-å

Gjest Min historie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forumet er ikke verre en 4chan. Forumet har brukere som er verre.

Og i dette tilfellet synes jeg hele topicet skal bli slettet.

Det var meningsløst og virker mot sin vilje hvis TS prøvde å si det samme som jeg så noen kommentere på forrige side.

Skal man prøve å si at "jeg fikk venner, det kan du og" så burde det være en lenger historie, råd og konklusjoner og sammenligninger. Jeg synes ikke dette emnet gir noen oppskrift på å bli populær. Blir du stemplet som upopulær, så er du det frem til du slutter på skolen. Du blir ikke plutselig populær, det er tydeligvis noe du må gjøre deg fortjent til. Jeg vet desverre alt om det. Men jeg dreit i det. Jeg fikk ihvertfall slutt på mobbinga av meg. På en måte som jeg egentlig ikke burde gjort, men det fungerte.

Da jeg begynte på videregående startet jeg heldigvis med blanke ark fordi de fleste som da ikke likte meg så godt ikke gikk i klassen min. De eneste som gikk i klassen min, var venner jeg hadde fra ungdomsskolen i tillegg til en haug med nye mennesker.

Jeg kan ikke akkurat si at jeg ble godt likt i den nye klassen, men jeg ble heller ikke mislikt.

Ved å ha humor på topp, i tillegg til selvironi, ble jeg raskt kjent som en humørspreder. Jeg kunne få folk til å le, noe som er en bedre egenskap enn å ha på seg at man er vill og uregjerlig. Få heller folk til å le, får du kommentarer mot deg, bruk dem på deg selv og spill de tilbake på en måte som får folk til å le. Om selvtilliten ikke er på topp, spill på selvironi. Det fungerer. Ihvertfall fungerte det for meg :)

Lenke til kommentar
Det er kun de ultimate fjortisjentene som gidder å tenke så mye på hvem som er "kongen" av skolen -.-

Neh

Jo, faktisk.

Ser du på "kongen" av skolen, ser du at han er et rasshøl, og hvis jenter digger ham, er det enten fordi de er fjortiser, eller desperate etter oppmerksomhet eller popularitet.

Jeg syns hele opplegget bare er for dem som har dårlig selvtillit og skryter om stor kuk og bra humor som de ikke eier noe av.

Endret av MasterOfColours
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...