Gjest Min historie Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Først og fremst, jeg er ikke sikker på hvorfor jeg velger å skrive ned min historie, mitt liv ned på et åpent forum. Tror det bare er en trang jeg har, bare å formidle hvordan en person kan utvikle seg fra å være taper til å bli personen som ledet de populære. Mine motganger og oppturer, ja - alt. Kan vel si at jeg startet på barneskolen for en god stund siden, og jeg startet rimelig langt ned på den sosiale statusen som mange definerer det med. Jeg klarte heller aldri å klare å komme meg oppover på den rangen, vennen min ble ikke min venn, og jeg endte opp med å "kjøpe" venner. Av idretter ble jeg dratt med på fotballen som de aller fleste andre ble. Det gikk utrolig nok ganske så greit og jeg ferdighetene ble etterhvert ganske så gode. Men det hjalp ikke å se ut som en fjomp når man ønsker å bli populær. I starten av Ung. skolen ble jeg raskt populær, ja - utrolig nok =) Men populæriteten min varte ikke lenge, men jeg fikk hele tiden venner og utviklet vennskap til kjærlighet og venner ble til gode venner. Dette var min da tids toppperiode, men jeg ble raskt stiftet som homse og mistet like raskt de falske vennene mine. Jeg ble nå en taper igjen. Men jeg beit i det sure eplet, stablet meg på bena og begynte på VGS, her ble jeg like raskt som på ung. skolen populær, men forskjellen var at jeg klarte å beholde den. Jeg begynte å dra ut på fester og ble raskt kongen på skolen, det har jeg vært nå i tre år, og nyter det. Jeg valgte å skrive dette - tror jeg for å gå fram som ett forbilde "lead by example" er det noe som heter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Først og fremst, jeg er ikke sikker på hvorfor jeg velger å skrive ned min historie, mitt liv ned på et åpent forum. Tror det bare er en trang jeg har, bare å formidle hvordan en person kan utvikle seg fra å være taper til å bli personen som ledet de populære. Mine motganger og oppturer, ja - alt. Kan vel si at jeg startet på barneskolen for en god stund siden, og jeg startet rimelig langt ned på den sosiale statusen som mange definerer det med. Jeg klarte heller aldri å klare å komme meg oppover på den rangen, vennen min ble ikke min venn, og jeg endte opp med å "kjøpe" venner. Av idretter ble jeg dratt med på fotballen som de aller fleste andre ble. Det gikk utrolig nok ganske så greit og jeg ferdighetene ble etterhvert ganske så gode. Men det hjalp ikke å se ut som en fjomp når man ønsker å bli populær. I starten av Ung. skolen ble jeg raskt populær, ja - utrolig nok =) Men populæriteten min varte ikke lenge, men jeg fikk hele tiden venner og utviklet vennskap til kjærlighet og venner ble til gode venner. Dette var min da tids toppperiode, men jeg ble raskt stiftet som homse og mistet like raskt de falske vennene mine. Jeg ble nå en taper igjen. Men jeg beit i det sure eplet, stablet meg på bena og begynte på VGS, her ble jeg like raskt som på ung. skolen populær, men forskjellen var at jeg klarte å beholde den. Jeg begynte å dra ut på fester og ble raskt kongen på skolen, det har jeg vært nå i tre år, og nyter det. Jeg valgte å skrive dette - tror jeg for å gå fram som ett forbilde "lead by example" er det noe som heter. Veldig kort referat dette da, står ingenting om hvordan du ble kongen av klassen ol. Ser ikke hvordan denne historien kan hjelpe andre "tapere" ute i samfunnet Lenke til kommentar
floww Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Veldig kort referat dette da, står ingenting om hvordan du ble kongen av klassen ol. Ser ikke hvordan denne historien kan hjelpe andre "tapere" ute i samfunnet idd. virker som en ganske unødvendig post Lenke til kommentar
Camellia Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Omg, Mr. Fantastic! *-* Du er min nye helt iallefall! Takk for at du lærer oss dødelige hvordan vi kan bli som deg, en klar skinnende stjerne på popularitetens nattehimmel~ *squeeeeal* Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Var litt kort til å være din historie fra a til å.. Ser mer ut som en historie fra a til b. Så hvis du kanskje utdyper litt, så kanskje det kan hjelpe de som er der ute i den situasjonen du var i.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Du høres mer ut som en av dem taperne som tror dem er kongen av skolen fordi 3-4 enda større tapere digger deg Var litt kort til å være din historie fra a til å.. Ser mer ut som en historie fra a til b. Så hvis du kanskje utdyper litt, så kanskje det kan hjelpe de som er der ute i den situasjonen du var i.. A til Å uten å ta med b-c-d-e-f-g-h-i-j-k-l-m-n-o-p-q-r-s-t-u-v-w-x-y-z-æ-ø Endret 9. februar 2009 av Demantios Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvordan skal dette hjelpe noen? Motiverende å lese "så fikk jeg plutselig venner. Det kan du og!" Så konkludere med "Jeg er best, og alle burde bli som meg siden jeg har noen venner". Gratu-fuckings-lerer. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvordan skal dette hjelpe noen?Motiverende å lese "så fikk jeg plutselig venner. Det kan du og!" Så konkludere med "Jeg er best, og alle burde bli som meg siden jeg har noen venner". Gratu-fuckings-lerer. Jeg tror aldri jeg har vært så enig i hele mitt liv. Jeg skjønner ikke hvordan dette hjelper noen som kanskje har det litt dårlig. Da jeg begynte å lese trodde jeg det skulle være som en Motivational Poster; fin forklaring av hvordan tittelen hjelper deg. Jeg mener selvfølgelig ikke å være frekk, bare å si at dette kanskje kunne innholdt mer mening. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Kunne noen være så snill og definere hva en "taper" i denne sammenhengen vil si ? Endret 10. februar 2009 av Mido Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nesten som å lese se&hør eller se på hollywood-TV. Du har hvertfall missforstått gjestefunksjonen. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Jeg valgte å skrive dette - tror jeg for å gå fram som ett forbilde "lead by example" er det noe som heter. Ok. Endret 10. februar 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kunne noen være så snill og definere hva en "taper" i denne sammenhengen vil si ? Jeg vil ikke si det er tydelig, men det jeg har forstått er at den som ikke er populær, er en "taper". Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Høres ut som du har levd et erfaringsrikt liv. Vedder på at det finnes flere i Hollywood som kunne tenkt seg å filmatisere historien din. Seriøst, TS må ha vært stein når han skrev dette... haha Endret 11. februar 2009 av J-Core Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Først og fremst, jeg er ikke sikker på hvorfor jeg velger å skrive ned min historie, mitt liv ned på et åpent forum. Tror det bare er en trang jeg har, bare å formidle hvordan en person kan utvikle seg fra å være taper til å bli personen som ledet de populære. Mine motganger og oppturer, ja - alt. Kan vel si at jeg startet på barneskolen for en god stund siden, og jeg startet rimelig langt ned på den sosiale statusen som mange definerer det med. Jeg klarte heller aldri å klare å komme meg oppover på den rangen, vennen min ble ikke min venn, og jeg endte opp med å "kjøpe" venner. Av idretter ble jeg dratt med på fotballen som de aller fleste andre ble. Det gikk utrolig nok ganske så greit og jeg ferdighetene ble etterhvert ganske så gode. Men det hjalp ikke å se ut som en fjomp når man ønsker å bli populær. I starten av Ung. skolen ble jeg raskt populær, ja - utrolig nok =) Men populæriteten min varte ikke lenge, men jeg fikk hele tiden venner og utviklet vennskap til kjærlighet og venner ble til gode venner. Dette var min da tids toppperiode, men jeg ble raskt stiftet som homse og mistet like raskt de falske vennene mine. Jeg ble nå en taper igjen. Men jeg beit i det sure eplet, stablet meg på bena og begynte på VGS, her ble jeg like raskt som på ung. skolen populær, men forskjellen var at jeg klarte å beholde den. Jeg begynte å dra ut på fester og ble raskt kongen på skolen, det har jeg vært nå i tre år, og nyter det. Jeg valgte å skrive dette - tror jeg for å gå fram som ett forbilde "lead by example" er det noe som heter. ... La meg synke deg ned fra ditt høye nåværende pidestall. Jeg har større kuk enn deg og jeg får mer fitte i løpet av en uke enn du kommer til å gjøre i løpet av hele ditt liv. Så det jeg prøver å si er at jeg er en større konge enn du er. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Først og fremst, jeg er ikke sikker på hvorfor jeg velger å skrive ned min historie, mitt liv ned på et åpent forum. Tror det bare er en trang jeg har, bare å formidle hvordan en person kan utvikle seg fra å være taper til å bli personen som ledet de populære. Mine motganger og oppturer, ja - alt. Kan vel si at jeg startet på barneskolen for en god stund siden, og jeg startet rimelig langt ned på den sosiale statusen som mange definerer det med. Jeg klarte heller aldri å klare å komme meg oppover på den rangen, vennen min ble ikke min venn, og jeg endte opp med å "kjøpe" venner. Av idretter ble jeg dratt med på fotballen som de aller fleste andre ble. Det gikk utrolig nok ganske så greit og jeg ferdighetene ble etterhvert ganske så gode. Men det hjalp ikke å se ut som en fjomp når man ønsker å bli populær. I starten av Ung. skolen ble jeg raskt populær, ja - utrolig nok =) Men populæriteten min varte ikke lenge, men jeg fikk hele tiden venner og utviklet vennskap til kjærlighet og venner ble til gode venner. Dette var min da tids toppperiode, men jeg ble raskt stiftet som homse og mistet like raskt de falske vennene mine. Jeg ble nå en taper igjen. Men jeg beit i det sure eplet, stablet meg på bena og begynte på VGS, her ble jeg like raskt som på ung. skolen populær, men forskjellen var at jeg klarte å beholde den. Jeg begynte å dra ut på fester og ble raskt kongen på skolen, det har jeg vært nå i tre år, og nyter det. Jeg valgte å skrive dette - tror jeg for å gå fram som ett forbilde "lead by example" er det noe som heter. ... La meg synke deg ned fra ditt høye nåværende pidestall. Jeg har større kuk enn deg og jeg får mer fitte i løpet av en uke enn du kommer til å gjøre i løpet av hele ditt liv. Så det jeg prøver å si er at jeg er en større konge enn du er. De fleste tror de er konge i slutten av ungdomsskolen og gjennom videregående. Sannheten er, at i jenters øyer, er det ikke noen konge, bare en gutt som setter seg selv høyt og skryter og tror han kan gjøre hva han vil. Den eneste kongen, er kjæresten hennes. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvis hun ikke har kjæreste da...? Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Haha, det morsomme her er at TS nok startet denne posten med den beste intensjon om at andre skulle få motivasjon til å stå på videre selv om motgangen kan være tøff noen ganger, og så får han så pepper at jeg tror ikke han kommer til å svare noe særlig her mer. Pepperen er forresten helt berettiget. Eneste som kommer frem her at TS klarte å takle sin tøffe motgang som homse-stempel og fikk seg på mirakuløst vis inn på VGS, der han plutselig ble populær igjen. Hvilken bragd! Hadde du i det minste giddet å si litt om hva du gjorde, og ikke bare hva andre oppfattet deg som, så hadde du kanskje fått litt respekt for posten din. Tips til neste gang PS: Setter du selvverdet ditt på populariteten og andres bekreftelser så kan det veldig fort bli snudd slik TS har opplevd det. Finn heller deg selv og skap gode verdier og selvbilde. Bli trygg i deg selv uansett om du er populær eller ikke. Da er du på sikker grunn og blir også mer populær om dette skulle være så himla viktig. Alltid gøy og deilig å bli sett og få bekreftelser, men du blir fort avhengig av det og føler deg deppa og dårlig hvis det blir tatt fra deg. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) synes det var en kort historie uten mye "hjelpelige" råd... menmen er populæritet så viktig egentlig? så lenge man har venner mener jeg? eller MÅ man være en del av den store "klikken" for at man er verdt noe? jeg har sjelden vært en av de "populære" men kan aldri si at de tidene har vært bedre enn andre edit: dårlig vits fjernet Endret 12. februar 2009 av Go1den3ye Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Tviler på at du blir særlig populær her, vertfall. Den holdningen der må du lenger ut i fjortisland med. Hvorfor er det så sabla viktig å være "populær" og føle seg så forbannet mye bedre enn andre? Get over it. Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Bytt nick å retuner som populær! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå