indietrash Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Norges popprins har endelig gitt ut noe i fysisk format (sett bort fra kompilasjoner) dette er dritrått. Elliot Smith, Rocky Votolato, Bruce Springsteen og en rekke andre navn kommer til meg - men samtidig er det ulikt noe av det. det er rett og slett magisk. Norges fremtidige superstjerne, får jeg håpe. last ned albumet hans gratis her: http://thatspunk.linustorvaldsfacts.com/#post32 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Skjønner ikke helt sammenligningen med Bruce Springsteen (heldigvis), det første jeg tenkte på var Bright Eyes med doubletracked vokal og en dose Pulp. Uansett, dette her var i grunnen veldig sympatiske greier. Anbefaler andre også å laste ned og høre. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 ikke BORRRRRNNNNN IN THE USSSSSSSAAAAAAAA Springsteen da. men den rolige, avslappa, bluesy ballademannen Springsteen. men, ja. sympatisk er et veldig bra ord. og dette er en veldig bra skive Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 ikke BORRRRRNNNNN IN THE USSSSSSSAAAAAAAA Springsteen da. men den rolige, avslappa, bluesy ballademannen Springsteen. Tviler fortsatt... men kanskje litt Mercury Rev? Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 syns det funker fint. Sjur er ikke inærheta av like krass da. men Mercury Rev, ja, jo, tjo. ikke langt unna iallfall Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Minner litt om Bright Eyes, litt om Simon & Garfunkel, litt om Sondre Lerche. Litt av hvert. Minner ikke om Bruce Springsteen på noen som helst måte. Hverken ny eller gammel Springsteen. Men jeg likte det. Takk for anbefalingen Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 folket har talt! riktignok er folket bare tre stk, men alle liker det. dette betyr jo at alle andre også må laste ned Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Forresten: Love Song for Young Novelists her klin like Aicha-sangen på refrenget. :> Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 nytt album: Leap Years! http://thatspunk.linustorvaldsfacts.com/#post104 elskbart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå