subsist Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 For dere som vil ha de siste nyheter på PS3 fronten; Gå til psforum.no Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Eller et spillforum som samler alle plattformer? For et usaklig innlegg subsist? Såvidt jeg har sett har eks. gamer.no fokusert veldig på konsoller etter bruddet i det siste, som tom DS, PSP og alt mulig rart av løst plukk. Derfor merkverdig at de overser en såpass stor sak i sin "ukens nettutgivelser". Endret 9. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 De har vel aldri tatt med demoer i "ukens nettutgivelser". Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 De har alltid hatt en egen demoseksjon og slik sett burde dette vært nevnt på gamer.no. Men uansett synes jeg dette er positivt av tek.no som har mindre mannskap til å håndtere dette akkurat nå men alikevel finner frem interessante, store og relevante nyheter. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, herregud. Bra jobba her folkens. Er bare å overse de som er sure i trusa Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Selv syns jeg demoen var bare råknall + Lekker grafikk, lyd og fysikk. Våpenene, helghastene, omgivelsene, eksplosjoenene. - Kort. 9/10 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noe av det beste jeg har sett til nå presentasjonsmessig, men har sett altfor lite gameplay til å gi noen karakter. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Prøvde demoen. Ble ærlig talt litt skuffa ... ! Grafikken var pen, men langt i fra så revolusjonerende som jeg hadde trodd. Sensitiviteten på siktet var litt rar, men det blir jeg nok vant til. Kanskje jeg skal ta meg en tur inn på options-menyen. Og hvem sin idé det var at den forferdelige L2 knappen som skulle holdes inne for å gå i, og holde seg i dekning. Huff da! Går dette an å endre på? Det verste var ikke alt dette egentlig, men bare at spillet føltes så utrolig lite fresht. Jeg vet ikke hva jeg forventa, siden det er et FPS, men etter min mening er det svært lite som skiller dette spillet fra resten av skytespillkategorien. Kan godt være at det teknisk sett er utrolig masse som foregår, men hvis en ikke legger merke til det så hjelper det lite. Men skal nok ha det uansett, multiplayeren ser tøff ut og jeg har begrenset med spill å glede meg til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ble ferdig i dag med singel-delen i Resistance 2 og spilt en god del multi der, så er totalt klart for KZ2 og multi. Demoen var helt grei, men for liten til og si hvor bra det blir. Men at det havner i samlingen, of course....siden jeg var en av de få som likte 1ern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg