abene Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Richard Stallman er invitert til å holde foredrag i Oslo mandag 23. februar. Les mer Lenke til kommentar
huf Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Blir det filma denne gongen også? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Får håpe det, Stallman har gode foredrag Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Frister, men spørs om jeg orker turen til Oslo. Satser heller på en eventuell video. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Skulle han ikke til Bergen også ..? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Skulle han ikke til Bergen også ..? I følge digi.no skal RMS til både Bergen og Oslo ja. Først skal Stallman til Bergen, etter invitasjon fra institutt for informatikk ved universitetet. Her holder han foredraget «The Free Software Movement and the GNU/Linux Operating System» der han blant annet vil se på friprog-begrepet og filosofien bak. Dette foregår på Dragefjellet torsdag 19. februar kl 17. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Skuffende at han ikke kommer til Trondheim synes jeg. Lenke til kommentar
ZubZeroo Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dette burde vært lagt til samme helga som GoOpen konferansen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er forunderlig at det ikke blir slike foredrag på NTNU med tanke på den tyngden av relevant utdanning som er her. Det er mange som hadde hatt godt av å få høre hva fri programvare er, fryktelig mange som ikke vet det. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Skuffende at han ikke kommer til Trondheim synes jeg. Det er forunderlig at det ikke blir slike foredrag på NTNU med tanke på den tyngden av relevant utdanning som er her. Det er mange som hadde hatt godt av å få høre hva fri programvare er, fryktelig mange som ikke vet det. Det er ganske stor tyngde på Universitetet i Oslo, Simula-senteret osv. Det er vel ingen fra NTNU som har invitert han tenker jeg, det er ikke noen grunn til å automatisk kommer til Trondheim når man er i Norge. Endret 9. februar 2009 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har egentlig veldig lyst til å se dette, men 5-6 timer i bil til Bargen er vel kanskje litt drøyt... Tror jeg satser på videoen Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Interessant, får prøve å holde av den datoen. Tipper det blir lagt ut video for de som ikke har anledning til å komme - i god Stallman-tradisjon er det sikkert okay å dele foredraget med andre Endret 9. februar 2009 av Langbein Lenke til kommentar
lif Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 til bergen ja. les mer om tid og sted her: http://www.uib.no/ii/seminar/2009/01/Semin...ichard-Stallman Lenke til kommentar
KimRasm Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Livesending av Richard Stallman i dag kl. 17-20 Videogruppen til NUUG stiller for å filme og streame kveldens foredrag! Du kan bruke følgene lenke for å se på videostrømmen (17-20): http://nuug.no/live.m3u . For mer informasjon, se wikisiden. Endret 23. februar 2009 av KimRasm Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Synd det streames, er på jobb og har ikke mulighet for å se det ?( Lenke til kommentar
KimRasm Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Synd det streames, er på jobb og har ikke mulighet for å se det ?( Opptaket vil bli gjort tilgjengelig av NUUG / PING Endret 23. februar 2009 av KimRasm Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hmm, synd jeg ikke kan være der. Har noen spörsmaal som ville vært morsomt aa faa svar paa. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Fantastisk, takker for infoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå