carwash Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Heisann Jeg har fått et hår i skjermen på min HP/Compaq 8510w (laptop). Håret ser ut til å ligge mellom det ytterste laget med beskyttelse og laget med selve pikslene. Har noen andre opplevd dette? Har noen erfaring med å få byttet skjerm på garanti/reklamasjon på grunn av dette? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 aldri hørt om dette før.. går ut i fra det ike er mulig å få det ut selv..? Lenke til kommentar
carwash Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 aldri hørt om dette før.. går ut i fra det ike er mulig å få det ut selv..? Må da eventuelt skru av rammen av skjermen og plukke den fra hverandre. Dette har jeg svært lite lyst til å gjøre. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 det forstår jeg ganske godt.. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vask det bort,er sikkert en kulepenn-strek.. ;-) Lenke til kommentar
carwash Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Vask det bort,er sikkert en kulepenn-strek.. ;-) Neida, det er et hår som ligger mellom to lag i skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå