Entity extraction Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Skal kjøpe meg en flatskjerm, og kunne tenke meg en 50-52 tommer LCD. Størrelse: 50-52 tommer, sitter ca 4-5 meter fra tven. Prisklasse: 12-18000 Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? LCD, 100hz, 4x hdmi, scart Hva slags kildesignal har du? Kabel tv, digital hd pvr hdd dekoder fra canal digital Hva annet enn tv skal du bruke den til? Spille litt ps3 fra tid til annen Skal du koble til pc? Bare for gøy i såfall Skal ha ny tv til stua. Planlegger å henge den på en stor hvit vegg, og anskaffe mini hjemmekinoanlegg i samme slengen. Har også en pioneer DVD optager, Xbox media center. Har tittet litt på DENNE men skulle gjerne hatt alternativer og evt om det er noe som gir mer for pengene takk for svar Endret 9. februar 2009 av b@rgen Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hva skal du med LCD når behovet ditt er film,tv og litt PS3 spilling? Det skriker jo plasmakategori av deg... Kikk på 50LG PG7000 dette er en strålende skjerm med fin pris samt en av verdens lekreste på designfronten. https://prisguiden.no/product.php?product_id=102958 Endret 9. februar 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Interessant Jeg er vel en av de som blir farget og påvirket av selgere som gjærne vil selge lcd. Var vel så og si på nippet til å trykke på bestill på en samsung lcd, men nå skal jeg tenke meg litt om. Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Har LG50 PG7000 framfor meg hær nu,og inntrykket etter snart en uke er meget god. Den er strålende på farger og til plasma å være har den skarpt bilde. Mye tv for penga,"bang for the buck" Endret 9. februar 2009 av spaltcha Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Byttet min Samsung 46 A656 mot 50 LG PG7000 og er helt klart mer fornøyd dette er en mega bra skjerm som er klart bedre på film og tv sendinger + den er strålende også til Playstation 3 som spilles her i huset mye da jeg har to gutter Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Takk for gode råd Det blir enten en LG50 PG7000 eller Samsung PS50A656 Jeg heller mot LG, kona mot samsung Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvis kjærringa skal bestemme Samsung PS50A756 50in Plasma TV Hvis det blir samsung,så rådes det å gå for 7 serien. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Nei noen damer bør nok jaggu bestemme andre ting i stedet.... Endret 9. februar 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei noen damer bør nok jaggu bestemme andre ting i stedet.... Spørs hvem som er kjefen Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Når det gjelder stua og design, så er det helt og holdent kona sitt turf Alt annet tar jeg meg av Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Når det gjelder stua og design, så er det helt og holdent kona sitt turf Alt annet tar jeg meg av Vel da bør jo valget være enkelt... Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) LG50 PG7000 er et klart valg hvis det skal stå på penger,mest for penger i disse dager. Så har du tilovers penger til evt.en dedikert blurayspiller. http://www.tek.no/audiovisuelt/artikler/lg...y-fronten/67745 Endret 9. februar 2009 av spaltcha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå