altairz Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 har fått i lekse å skrive om oppbyggninga av Norge etter andre verdenskrig. men jeg finner ikke så mye om akkurat dette når jeg søker på nettet. Er det noen som kan litt om det her, eller som vet om en side hvor jeg kan lese om det? (send link om dere hvet om en nettside) Takker for svar Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det står i hvert fall litt her og her. Lenke til kommentar
altairz Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Det står i hvert fall litt her og her. Ser ut som det står mye her som jeg kan bruke. takker:) Lenke til kommentar
Crex Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 neste gan kan du også legge tråden inn på "leksehjelp" der passer den bedre inn Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Finner ikke så mye om dette? Dette emnet er jo utrolig stort. Har du tatt en titt i "Nyere historie"-boken din? Det er noen kapittler der du kan lese. Hvis du vil se noen dokumentarer om oljens historie i norge, så kan du ta en titt på disse dokumentarene som nylig gikk på NRK: http://www1.nrk.no/nett-tv/prosjekt/463 Du finner sikkert noe om kraftutbygging og industri også hvis du leter litt. Endret 20. februar 2009 av LOOM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nøkkelord er Fellesprogrammet og Marshallhjelpen Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Oppbyggingen etter den II verdenskrig stod Einar Gerhardsen egenhendig for. Etter dette prøvde Torbjørn Jagland seg på å bygge det Norske hus på slutten av 90-tallet. Dette endte dårlig uten at ett eneste hus ble oppført. Med andre ord 1-0 til Gerhardsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå